Gamer en freerunner moedigen aan om iedere dag grenzen te verleggen met de Redmi Note 10-serie

Met de Redmi Note 10-serie kan iedereen zichzelf uitdagen

384100 tim%20xiaomi 059761 original 1617368581

Amsterdam, 1 april 2021 - Als Internet of Things-bedrijf met innovatie hoog in het vaandel, doet Xiaomi eigenlijk niet anders dan de grenzen verleggen. Zo ook met de nieuwe Redmi Note 10 serie: niet alleen qua technologie, maar ook op het gebied van sport en het schieten van toffe content. Deze nieuwe smartphones werden gisteren, 31 maart 2021, gelanceerd in de Benelux onder het thema ‘Challenge your boundaries’ tijdens het online lanceringsevenement. Als ultieme test van deze smartphone, nodigde Xiaomi een professionele gamer en freerunner uit om de Redmi Note 10 Pro uit te dagen tijdens hun challenges. 

Rudi Wijnen (@Roedie op YouTube) is binnen no time uitgegroeid tot een van de populairste gamers op YouTube. Hij begon zijn kanaal met de insteek: “het Nederlandse gamekanaal voor jouw dagelijkse dosis vermaak en plezier!”. En dat blijkt ook, want maandelijks kijken maar liefst drie miljoen mensen naar zijn video’s. Tim Tygran is daarentegen juist vaak buiten te vinden. Hij is freerunner, dus vind je hem vaak al backflippend of van gebouwen springend door de stad. En ook dat is te vinden op YouTube (@TimTygran), waar hij met zijn video’s mensen wil inspireren en vermaken op een leerzame manier. 

Challenge accepted!

Voorafgaand aan de lancering heeft Rudi de nieuwe Redmi Note 10 Pro uitgeprobeerd en uitgedaagd in al zijn facetten. Wat als eerst opviel, waren de verbeterde camera en meer camerafuncties ten opzichte van zijn voorganger, de Redmi Note 9. Maar waar het voor Rudi echt om gaat, is natuurlijk het gamen. 

Rudi: “Dankzij het 120 Hz AMOLED-scherm heeft de telefoon een heel scherp beeld. Wat bij het gamen vooral fijn is, is dat het scherm heel responsief is dankzij de hoge verversingssnelheid. Ook is het scherm prettig voor de ogen, je kunt er zo uren mee gamen…”

Dat de sportscholen dicht zijn, is voor freerunner Tim Tygran geen probleem. Hij kan zijn geluk niet op buiten de deur. Het freerunnen zit hem dan in zijn bloed, ook het vastleggen daarvan op video hoort bij zijn dagelijks werk. Tim mocht de Redmi Note 10 Pro uitproberen – iets dat als content creator natuurlijk goed van pas komt. Op zijn YouTube-kanaal zie je de meest extreme challenges waarmee hij zijn kijkers elke keer weer versteld doet staan. Backflips, van hoge gebouwen springen, van wak naar wak zwemmen – niets is hem te gek. En om die stunts vast te leggen, is goede apparatuur nodig. 

Tim: “Ik heb de Redmi Note 10 Pro flink uitgedaagd bij het filmen van mijn tricks. Dankzij de camerafuncties van de smartphone, waaronder Freeze Frame en Clone Video, zien de stunts en content er nog spectaculairder uit. Daarnaast heb ik een truc bedacht om kijkers uit te dagen zelf hun grenzen te verleggen.” 

Ben jij toe aan een nieuwe sportieve uitdaging? Verleg je grenzen door het oefenen op jouw wallflip met behulp van deze tutorial van Tim Tygran. We hoeven je niet te vertellen met welke smartphone je je truc nog spectaculairder kan vastleggen!

384101 tim%20xiaomi%202 a55910 original 1617368650

Bekijk hierde video die Tim Tygran maakte in samenwerking met Xiaomi.

Prijs & beschikbaarheid van de Redmi Note 10 serie 

De Redmi Note 10 Pro is beschikbaar in de varianten 6GB+64GB en 6GB+128GB in de kleuren Gradient Bronze, Onyx Gray en Glacier Blue. De toestellen kosten respectievelijk €279 en €299. De Redmi Note 10 Pro 6GB+64GB zal tussen 6 en 8 april exclusief beschikbaar tegen een Early Bird prijs van €249. De Redmi Note 10 Pro 6GB+128GB zal vanaf 6 april beschikbaar zijn via de volgende online kanalen; MediaMarktAmazonBelsimpelCoolBlueBol.comMobiel.nl en mi.com/nl, vanaf 6 april. Ook een Mi fans Redmi Note 10 Pro 8GB+128GB zal ook verkrijgbaar zijn ter ere van het Mi Fan Festival 2021 op 6 april, exclusief via mi.com/nl. De Redmi Note 10 is beschikbaar in de variant 4GB+128GB, kost €229 en zal beschikbaar zijn via de volgende online kanalen: AmazonBelsimpelCoolBlueBol.commobiel.nl en mi.com/nl, vanaf 1 april. De Redmi Note 10 zal tussen 1 en 2 april beschikbaar zijn tegen Early Bird prijs van €199. De Redmi Note 10 5G zal vanaf eind mei via onder andere via volgende kanalen beschikbaar zijn: mi.com/nlBelsimpelMediaMarktCoolblueBol.com en mobiel.nlHier vind je de afbeeldingen van de Redmi Note 10 serie. 

###

Over Xiaomi Corporation

Xiaomi Corporation is opgericht in april 2010 en staat sinds 9 juli 2018 genoteerd aan de Main Board van de Hong Kong Stock Exchange (1810.HK). Xiaomi is een internetbedrijf met in de kern smartphones en slimme hardware die zijn verbonden met een internet of things-platform (IoT).

Met een even grote nadruk op innovatie als op kwaliteit, streeft Xiaomi voortdurend naar een hoogwaardige gebruikerservaring en operationele efficiëntie. Het bedrijf bouwt onophoudelijk kwalitatieve producten tegen eerlijke prijzen, zodat iedereen ter wereld kan genieten van een beter leven door middel van innovatieve technologie.

Xiaomi was in het vierde kwartaal van 2020 wereldwijd het op twee na grootste merk als het gaat om smartphoneverkopen. Ook heeft het bedrijf het toonaangevende AIoT-platform (AI+IoT) opgericht, met 324,8 miljoen slimme apparaten die op het platform zijn aangesloten, exclusief smartphones en laptops. Xiaomi-producten zijn verkrijgbaar in meer dan honderd landen en regio’s over de hele wereld. In augustus 2020 stond het bedrijf voor de tweede keer in de Fortune Global 500-lijst, op de 422e plek – 46 plaatsen hoger dan in 2019. Onder de internetbedrijven staat het bedrijf in deze lijst op de zevende plaats.

Xiaomi is een onderdeel van de Hang Seng Index, Hang Seng China Enterprises Index, Hang Seng TECH Index en Hang Seng China 50 Index.

Ga voor meer informatie over Xiaomi naar http://blog.mi.com/en.

Voor vragen neem contact met Tessa Graus & Tessa van der Meij via het emailadres xiaomi@progresscommunications.eu of bel naar +31 (0)20 363 11 52.

Over Progress Communications Nederland

Wij zijn een Benelux PR-bureau voor B2B- en B2C-bedrijven in de ICT en consumentenelektronica.

Onze PR-consultants blijven allemaal langer op kantoor voor de webcast van Windows 10 of een koerier die nog een mooie robotstofzuiger komt afleveren. We houden ervan om onze klanten te positioneren als thought leaders in hun segment en we zijn te vinden op beurzen als Infosecurity, Mobile World Congress (MWC), International Broadcasting Convention (IBC), Integrated Systems Europe (ISE), IFA enCeBIt. Als techliefhebbers genieten we van mooie wearables, slimme thermostaten en innovaties.

Bovenal worden we blij van een uitstekende score voor onze klant in de media. Wij geloven dat dit alleen te bereiken is door een goede samenwerking. Samen met onze klant vormen we een team. Samen achterhalen en bepalen we de doelgroepen. Om vervolgens de boodschappen te definiëren, deze boodschappen consistent te verwerken in de storytelling en de juiste media te selecteren. Van eigen platformen (owned media) en betaalde kanalen (paid media) tot en met free publicity (earned media) – of een combinatie daarvan.

Dit zijn klussen die wij al sinds 2002 dagelijks klaren. Hierdoor weten we elke communicatieboodschap op het juiste moment via het juiste kanaal bij de juiste mensen te krijgen. Dat doen we met enthousiaste PR-consultants vanuit onze kantoren in Amsterdam en Brussel.

berichten
×

Select country