ABBYY lanceert no-code platform Vantage 2 en AI Marketplace om digitale transformatie opnieuw vorm te geven

Nieuwe cloud-first architectuur en intuïtieve, low-code/no-code interface verhoogt gebruiksgemak van Vantage; ABBYY Marketplace biedt kant-en-klare uitbreidingsmogelijkheden van partners

Amsterdam, 23 maart 2021 - ABBYY, een Digital Intelligence-onderneming, lanceert Vantage 2, een low-code/no-code platform dat cognitieve skills biedt voor RPA-robots, automatiseringssystemen, chatbots en mobiele oplossingen. Het bedrijf lanceert ook ABBYY Marketplace, de eerste open marktplaats waar organisaties herbruikbare AI-skills kunnen ontdekken, proberen en aanschaffen. Vantage 2 en Marketplace worden aan het grote publiek voorgesteld tijdens ABBYY’s virtuele conferentie Reimagine, die vandaag en morgen plaatsvindt.

 

Met ABBYY Vantage 2 kunnen zogenoemde citizen developers - mensen uit de business met weinig codeerervaring - processen digitaliseren zonder daarvoor een beroep te moeten doen op de IT-afdeling. Zo kunnen organisaties hun automatiseringsstrategieën versnellen, de customer experience verbeteren, risico's verlagen en de productiviteit verhogen. De oorspronkelijke versie van Vantage werd volledig opnieuw ontworpen; Vantage 2 is gebouwd op microservices en verpakt in containers die door Kubernetes zijn georkestreerd om te voldoen aan de behoeften van een flexibele IT-bedrijfsvoering. Met een cloud-first architectuur en een intuïtieve, low-code/no-code interface maakt Vantage transformatieve technologieën zoals AI en machine learning gemakkelijk toepasbaar en inzetbaar binnen de onderneming. 

382861 abbyy%20vantage 969bf7 large 1616490017

De nieuwe ABBYY Marketplace biedt een uitgebreide online verzameling van herbruikbare technologische middelen, inclusief cognitieve skills voor het classificeren van documenten en data-extractie, ready-to-go processtromen, en kant-en-klare connectoren. Nu meer bedrijven geïnteresseerd zijn in try and buy biedt de marktplaats vooraf getrainde skills voor alle soorten documenten, zoals facturen, inkooporders, ontvangstbewijzen, leencontracten, verzekeringsclaims, vrachtbrieven en meer. ABBYY-partners kunnen ook nieuwe skills en andere technologische middelen bijdragen aan de markt of gebruiksklare middelen inzetten om automatiseringsprojecten te versnellen.

 

CognigyEXLKryonMicro FocusNICEPegasystemsPwC, en het Belgische RoboRana integreren Vantage 2 al in hun platforms. Out-of-the-box connectoren ontwikkeld door ABBYY zijn beschikbaar voor AlteryxBlue Prism, en UiPath.  

382862 abbyy%20marketplace ae6832 large 1616490018

Toegankelijke oplossing voor business-analisten

“Volgens het IDC-onderzoek ‘Intelligent Document Processing Use Cases Survey’* vindt zowat de helft van de bedrijfsleiders dat het digitaliseren en transformeren van documentprocessen vooral een verbeterde zakelijke besluitvorming oplevert. Andere voordelen zijn klant- en medewerkerstevredenheid, en verbeterde accountability. Maar het tekort aan IT-middelen en de ontoereikende skills van werknemers vormen aanzienlijke uitdagingen bij het toepassen van IDP-technologieën. Dit onderstreept de noodzaak van moderne low-code platforms die een breder scala van zakelijke functies mogelijk maken en zo bijdragen aan versnelling van transformatie-initiatieven en implementaties”, zegt Holly Muscolino, Research Vice President, Content & Process Strategies and the Future of Work bij IDC. “Vantage 2 en de ABBYY Marketplace zijn goed gepositioneerd om een toegankelijke oplossing te bieden voor business-analisten, die hen in staat stelt skills op te bouwen of aan te schaffen, deze vindbaar te maken op een automatiseringsplatform, ze toe te voegen aan een robotworkflow en waarde te creëren voor hun organisatie.”

 

“We zien tegenwoordig een nieuw soort zakelijke gebruiker binnen bedrijven, die op zoek is naar een snellere manier om gegevens in documenten te gebruiken. Dat wordt mogelijk gemaakt door AI-ondersteunde, gemakkelijk inzetbare en kant-en-klare technologie die we skills noemen”, voegt Maxime Vermeir, Director of Customer Innovation bij ABBYY toe. “Vantage 2 biedt een volledig nieuwe user experience die de manier waarop door AI ondersteunde skills worden gecreëerd, getraind en gepubliceerd. Door zijn snelle leercurve maakt dit platform het gemakkelijk om de technologie toe te passen in veel zakelijke functies en automatiseringssystemen. Bovendien vinden gebruikers veel vooraf getrainde skills in de ABBYY Marketplace, waarmee populaire RPA-gereedschappen, BPM-systemen en conversatie-AI-chatbots inzichten kunnen halen uit de meest complexe documenten.”

 

"Als Technology Alliance Partner hebben we samengewerkt aan het oplossen van verschillende uitdagingen op het gebied van documentverwerking, meest recentelijk rond de SBA PPP. De technologie van ABBYY voegt de kritische vaardigheden die nodig zijn voor het begrijpen en verwerken van content toe aan Blue Prism Intelligent Automation. Vantage 2 is een goed voorbeeld van de democratisering van AI, terwijl de nieuwe out-of-the-box connectoren ons in staat zullen stellen sneller waarde te leveren aan klanten," aldus Bruce Mazza, VP van het Technology Alliances Program bij Blue Prism. 

 

ABBYY Vantage 2 is nu beschikbaar voor early adopter-klanten en partners. Het is rechtstreeks beschikbaar via ABBYY of via een wereldwijd netwerk van partners, waaronder RPA-leveranciers, strategische system- integrators en consultingfirma’s.

 

ABBYY's volledige suite van Digital Intelligence-oplossingen is te vinden op www.abbyy.com/solutions/digital-intelligence.  

*Intelligent Document Processing (IDP) within Document Workflows: Adoption, Benefits, Challenges, door Holly Muscolino, januari 2021. 

###

Over ABBYY 

ABBYY stelt organisaties in staat om zich een compleet beeld te vormen van hun bedrijfsprocessen en de content die daar de basis van vormt met behulp van zijn Digital Intelligence-platform. Door ABBYY ontwikkelde technologieën worden gebruikt door meer dan 5.000 organisaties, waarvan heel wat Fortune 500-bedrijven. Het bedrijf wordt leidinggevend gezien in Intelligent Document Processing (IDP) en Process Discovery & Mining, die een significante impact hebben op zaken die van cruciaal belang zijn: klantenervaringen, efficiëntie, rendabiliteit en concurrentievoordeel. ABBYY is wereldwijd actief, met kantoren in dertien landen. Ga voor meer informatie naar www.abbyy.com/company

Over Progress Communications Nederland

Wij zijn een Benelux PR-bureau voor B2B- en B2C-bedrijven in de ICT en consumentenelektronica.

Onze PR-consultants blijven allemaal langer op kantoor voor de webcast van Windows 10 of een koerier die nog een mooie robotstofzuiger komt afleveren. We houden ervan om onze klanten te positioneren als thought leaders in hun segment en we zijn te vinden op beurzen als Infosecurity, Mobile World Congress (MWC), International Broadcasting Convention (IBC), Integrated Systems Europe (ISE), IFA enCeBIt. Als techliefhebbers genieten we van mooie wearables, slimme thermostaten en innovaties.

Bovenal worden we blij van een uitstekende score voor onze klant in de media. Wij geloven dat dit alleen te bereiken is door een goede samenwerking. Samen met onze klant vormen we een team. Samen achterhalen en bepalen we de doelgroepen. Om vervolgens de boodschappen te definiëren, deze boodschappen consistent te verwerken in de storytelling en de juiste media te selecteren. Van eigen platformen (owned media) en betaalde kanalen (paid media) tot en met free publicity (earned media) – of een combinatie daarvan.

Dit zijn klussen die wij al sinds 2002 dagelijks klaren. Hierdoor weten we elke communicatieboodschap op het juiste moment via het juiste kanaal bij de juiste mensen te krijgen. Dat doen we met enthousiaste PR-consultants vanuit onze kantoren in Amsterdam en Brussel.

berichten
×

Select country