Xiaomi onthult zijn Mi Electric Scooter Pro 2 Special Edition met exclusief AMG-geïnspireerd design

379049 mi%20electric%20scooter%20pro%202%20mercedes amg%20petronas%20f1%20team%20edition 09%20klein 9d0bc2 large 1613061868

Amsterdam, 8 februari 2021 – Xiaomi kondigt vandaag de lancering aan van zijn Mi Electric Scooter Pro 2 Mercedes-AMG Petronas F1 Team Edition. Deze gloednieuwe editie scooters combineert designelementen van toonaangevende merken in de auto-industrie met Xiaomi's geavanceerde scootertechniek, waarbij betrouwbaarheid, stijl en gemak voorop staan.

De nieuwe scooter biedt mensen in de stad niet alleen een handige en hippe manier om zich door de stad te bewegen, maar zeker ook om de nodige aandacht te trekken. Bestuurders kunnen immers hun unieke persoonlijkheid tot uiting laten komen met de opvallende groenblauwe accenten van de Electric Scooter Pro 2 Mercedes-AMG Petronas F1 Team Edition én de onderscheidende AMG-branding bij het achterwiel. 

De scooter, die de beste prestaties in zijn klasse biedt, kan een maximumsnelheid van 25 km/u halen en heeft, volledig opgeladen, een bereik van 45 km. Naast een mooi en uniek design staat ook veiligheid uiteraard centraal: het model is namelijk voorzien van een betrouwbaar dubbel remsysteem, pneumatische schokabsorberende opblaasbare banden en een ingebouwd display voor naadloze monitoring. Wanneer gebruikers de plaats van bestemming bereikt hebben, kunnen ze de scooter bovendien gewoon opvouwen en handig opbergen of meenemen. 

De Mi Electric Scooter Pro 2 Mercedes-AMG Petronas F1 Team Edition is vanaf half maart te koop voor een adviesprijs van €799.   

Hier vind je productinformatie en de afbeeldingen van de Mi Electric Scooter Pro 2 Mercedes-AMG Petronas F1 Team Edition.

379050 mi%20electric%20scooter%20pro%202%20mercedes amg%20petronas%20f1%20team%20edition 23%20klein 8ba923 original 1613061895

###

Over Xiaomi 

Xiaomi Corporation is opgericht in april 2010 en staat op 9 juli 2018 (1810.HK) genoteerd aan de Main Board van de Hong Kong Stock Exchange. Xiaomi is een internetbedrijf met in de kern smartphones en slimme hardware die is verbonden met een IoT-platform. 

Met een even grote nadruk op innovatie en kwaliteit streeft Xiaomi voortdurend naar een hoogwaardige gebruikerservaring en operationele efficiëntie. Het bedrijf bouwt onophoudelijk geweldige producten met eerlijke prijzen om iedereen in de wereld te laten genieten van een beter leven door middel van innovatieve technologie. 

Xiaomi is momenteel het op drie na grootste smartphonemerk ter wereld en heeft een toonaangevend IoT-consumentenplatform opgericht, met 289.5 miljoen slimme apparaten die op het platform zijn aangesloten, met uitzondering van smartphones en laptops. Momenteel is Xiaomi aanwezig in meer dan 90 landen en regio’s over de hele wereld. 

In augustus 2020 stond het bedrijf voor de tweede keer op de Fortune Global 500-lijst. Dit jaar op de 422e plaats, wat 46 plaatsen hoger is dan vorig jaar. Ook staat het bedrijf op de 7de plaats onder de internetbedrijven op deze lijst. 

Xiaomi is een onderdeel van de Hang Seng Index, Hang Seng China Enterprises Index en Hang Seng TECH Index. 

Voor meer informatie over Xiaomi, zie http://blog.mi.com/en.

Voor vragen neem contact met Tessa Graus & Tessa van der Meij via het emailadres xiaomi@progresscommunications.eu of bel naar +31 (0)20 363 11 52.

Over Progress Communications Nederland

Wij zijn een Benelux PR-bureau voor B2B- en B2C-bedrijven in de ICT en consumentenelektronica.

Onze PR-consultants blijven allemaal langer op kantoor voor de webcast van Windows 10 of een koerier die nog een mooie robotstofzuiger komt afleveren. We houden ervan om onze klanten te positioneren als thought leaders in hun segment en we zijn te vinden op beurzen als Infosecurity, Mobile World Congress (MWC), International Broadcasting Convention (IBC), Integrated Systems Europe (ISE), IFA enCeBIt. Als techliefhebbers genieten we van mooie wearables, slimme thermostaten en innovaties.

Bovenal worden we blij van een uitstekende score voor onze klant in de media. Wij geloven dat dit alleen te bereiken is door een goede samenwerking. Samen met onze klant vormen we een team. Samen achterhalen en bepalen we de doelgroepen. Om vervolgens de boodschappen te definiëren, deze boodschappen consistent te verwerken in de storytelling en de juiste media te selecteren. Van eigen platformen (owned media) en betaalde kanalen (paid media) tot en met free publicity (earned media) – of een combinatie daarvan.

Dit zijn klussen die wij al sinds 2002 dagelijks klaren. Hierdoor weten we elke communicatieboodschap op het juiste moment via het juiste kanaal bij de juiste mensen te krijgen. Dat doen we met enthousiaste PR-consultants vanuit onze kantoren in Amsterdam en Brussel.

berichten
×

Select country