Sitecore maakt de Most Valuable Professionals van 2021 bekend

Tijdens de vijftiende editie van de jaarlijkse prijsuitreiking worden 284 personen erkend die zich bovengemiddeld hebben ingezet voor de Sitecore-community

San Francisco, 4 februari 2021 — Sitecore®, de wereldwijde leider op het gebied van beheersoftware voor digitale ervaringen, heeft de namen van de Sitecore Most Valuable Professionals (MVP's) van 2021 bekendgemaakt. Dit is het vijftiende jaar waarin uitblinkers binnen de Sitecore-community worden geprezen. Dit jaar hebben 284 MVP's van over de hele wereld een uitzonderlijke bijdrage geleverd aan de Sitecore-community. Dat deden zij via een breed scala van online activiteiten en het geven van essentiële feedback op de producten van Sitecore met het oog op verdere ontwikkeling en verbetering.

In 2021 heeft Sitecore 170 Technology MVP's, 33 Strategy MVP's en 81 Ambassador MVP's benoemd die actief zijn bij meer dan 110 bedrijven in 33 landen. Dit jaar vieren vijftien MVP's een mijlpaal omdat ze al meer dan tien jaar deelnemen aan het programma. Dit zijn: Brian Beckham, Richard Cabral, Corey Caplette, Sean Connell, Thomas Eldblom, Ben Golden, Richard Hauer, Nick Hills, Robbert Hock, Brian Pedersen, Klaus Petersen, Mark Ursino, Andy Uzick, Chris Williams en Sebastian Winslow.

“Het is ons een groot genoegen om deze 284 uitstekende leiders binnen de Sitecore-community te mogen aankondigen, in het bijzonder omdat dit het vijftiende jaar van het MVP-programma is”, zegt  Steve Tzikakis, CEO van Sitecore. "2020 was voor iedereen een moeilijk jaar. Maar onze wereldwijde community bleef met elkaar verbonden door de inspanningen van onze MVP's, die enorme drempels wisten te overwinnen en hun kennis en ervaringen deelden door hun toewijding aan de Sitecore-community.”

De eretitel Sitecore MVP is bestemd voor leden van de internationale Sitecore-community die in het afgelopen jaar hebben laten zien zich het Sitecore-platform uitstekend eigen te hebben gemaakt en zich hebben ingezet om kennis en technische expertise te delen met communitypartners, klanten en prospects. Het MVP-programma is meer alleen dan een onderscheiding. MVP's krijgen ook exclusieve uitnodigingen voor discussiefora voor MVP's, regionale meetings en de MVP Summit. Ook krijgen zij bepaalde privileges zoals toegang tot vroegtijdige productreleases, discussies met de productteams en deelname aan webinars. 

De 284 MVP's van dit jaar hebben in 2020 hun uiterste best gedaan om de leden van de wereldwijde Sitecore-community met elkaar te verbinden en te informeren, ook al waren fysieke evenementen vanwege de pandemie niet mogelijk. In maart 2020, toen de Sitecore User Group Conference (SUGCON) in Europa werd geannuleerd, vormden MVP's bijvoorbeeld meteen een commissie om een virtuele conferentie te organiseren. De daaruit voortvloeiende SUGCON Global in april 2020 telde meer dan 2000 geregistreerde deelnemers op afstand. Dankzij het 24 uur durende virtuele evenement konden deelnemers van over de hele wereld met elkaar in gesprek komen en inhoud delen.

“De Sitecore-community is een unieke open community, waarbij er een enorme bereidwilligheid is om kennis te delen, elkaar te helpen en om unieke evenementen te organiseren”, zegt Robbert Hock, al twaalf jaar MVP en één van de oprichters van Sitecore User Group Nederland (SUGNL). “De Sitecore MVP's lopen voorop door middel van blogs, Sitecore User Group-activiteiten en de organisatie van conferenties, hackathons en andere online evenementen zodat uiteindelijk iedereen het beste uit het Sitecore Experience Platform kan halen. Ik ben er trots op dat ik de eerste Nederlander ben met meer dan tien Sitecore MVP-titels.”

Alex van Wolferen, Sitecore Architect bij Achmea: “Ik voel me zeer trots en vereerd dat ik voor de tweede keer benoemd ben tot Sitecore MVP Technology. Het is een erkenning op persoonlijke titel en ook een bevestiging van alle energie en expertise die je steekt in het delen van waardevolle kennis. De harde kern van SUGNL kent elkaar inmiddels al vele jaren en we weten elkaar zowel nationaal als internationaal nog steeds te blijven inspireren om onszelf verder te ontwikkelen en te blijven innoveren. De waardering die Sitecore uitspreekt met het jaarlijks benoemen van de Most Valuable Professionals in de diverse categorieën is daarbij erg belangrijk. Niet alleen voor de MVP’s zelf, maar vooral ook als motivator voor anderen.”

Belangrijke aankomende evenementen voor de Sitecore-community zijn de Sitecore Hackathon 2021 op 5 en 6 maart en de Virtual Developer Day op 17 maart.

De volledige lijst met de Sitecore MVP's van 2021, details over het programma en activiteiten zijn te vinden op mvp.sitecore.com.

###

Over Sitecore

Sitecore levert een digital experience platform waarmee 's werelds meest vooruitstrevende merken langdurige relaties met hun klanten op kunnen bouwen. Marktleider Sitecore kreeg al tal van awards en brengt als enige organisatie content, commerce en data samen in één verbonden platform, dat elke dag goed is voor miljoenen digitale ervaringen. Toonaangevende bedrijven als American Express, ASOS, Carnival Cruise Lines, Kimberly-Clark, L'Oréal en Volvo Cars vertrouwen op Sitecore, zodat zij hun klanten een boeiender en persoonlijker ervaring kunnen bieden. Ontdek meer op Sitecore.com.

Sitecore is een geregistreerd handelsmerk van Sitecore Corporation A/S in de Verenigde Staten en andere landen. Alle andere merknamen, productnamen of handelsmerken zijn het eigendom van hun respectievelijke rechthebbenden. 

Voor vragen neem contact met Tessa van der Meij via het emailadres sitecore@progresscommunications.eu of bel naar +31 (0)20 363 11 52.

Over Progress Communications Nederland

Wij zijn een Benelux PR-bureau voor B2B- en B2C-bedrijven in de ICT en consumentenelektronica.

Onze PR-consultants blijven allemaal langer op kantoor voor de webcast van Windows 10 of een koerier die nog een mooie robotstofzuiger komt afleveren. We houden ervan om onze klanten te positioneren als thought leaders in hun segment en we zijn te vinden op beurzen als Infosecurity, Mobile World Congress (MWC), International Broadcasting Convention (IBC), Integrated Systems Europe (ISE), IFA enCeBIt. Als techliefhebbers genieten we van mooie wearables, slimme thermostaten en innovaties.

Bovenal worden we blij van een uitstekende score voor onze klant in de media. Wij geloven dat dit alleen te bereiken is door een goede samenwerking. Samen met onze klant vormen we een team. Samen achterhalen en bepalen we de doelgroepen. Om vervolgens de boodschappen te definiëren, deze boodschappen consistent te verwerken in de storytelling en de juiste media te selecteren. Van eigen platformen (owned media) en betaalde kanalen (paid media) tot en met free publicity (earned media) – of een combinatie daarvan.

Dit zijn klussen die wij al sinds 2002 dagelijks klaren. Hierdoor weten we elke communicatieboodschap op het juiste moment via het juiste kanaal bij de juiste mensen te krijgen. Dat doen we met enthousiaste PR-consultants vanuit onze kantoren in Amsterdam en Brussel.

berichten
×

Select country