Start het jaar slim met de nieuwe Mi Watch Lite

Het perfecte maatje om jouw goede voornemens on track te houden

Amsterdam, 20 januari 2021 – Maak kennis met de Mi Watch Lite: de ideale en stijlvolle partner om jouw goede voornemens on track te houden. Deze nieuwe, geavanceerde wearable helpt je bij een gezonde en slimme start van 2021. De Mi Watch Lite breidt het spectrum aan mogelijkheden uit met slimme features voor het tracken van zowel in- als outdooractiviteiten, jouw slaapkwaliteit en stressniveau. Bovendien is hij waterbestendig.

Slimmer fit worden in stijl 

De Mi Watch Lite is gemaakt om slimmer fit te worden en je dagelijkse (sport)activiteiten nog beter te monitoren. Deze wearable beschikt over een speciaal ingebouwde GPS- en GLONASS- technologie, waarmee je een nog beter signaal hebt om nieuwe loop- en wandelroutes uit te stippelen en je outdooractiviteiten nog beter te tracken. Het horloge bevat ook een 3-Axis digitale accelerometer en een  3-Axis gyroscoop om elf verschillende sportactiviteiten voor binnen en buiten, van joggen, wielrennen tot jouw home work-out, nauwkeurig te kunnen meten. 

En sporten doen we natuurlijk graag in stijl - daarom is de horlogeplaat beschikbaar in het zwart, zilver of zandkleur en kan je een kleurrijke band kiezen in het zwart, roze, ivoor, marineblauw of olijfgroen. Met z’n 35 gram is de Watch een lichtgewicht en nauwelijks voelbaar om de pols.

Track je slaapkwaliteit en stressniveau 

De Mi Watch Lite is een professionele upgrade voor het monitoren van je gezondheid en dagelijkse activiteiten. Naast de hartslagmeter heeft de Mi Watch Lite ook een functie die je dagelijkse slaapcycli monitort. Is het jouw voornemen om stress beter onder controle te houden, dan biedt de Mi Watch Lite ook verschillende ademhalingsprogramma's om je daarbij te helpen.

Wist je dat?

Nog enkele coole snufjes op een rij:

  • De Mi Watch Lite heeft een batterijduur van tot wel negen dagen. De batterij volledig opladen duurt slechts twee uur.
  • Het device is waterbestendig tot wel vijftig meter diep. Daarbij kan de wearable ook verschillende zwembewegingen monitoren.
  • Alle data worden direct gesynchroniseerd via Xiaomi Wear app.
  • De Mi Watch Lite is compatibel met het Android-besturingssysteem en iOS.
  • Er zijn meer dan 120 verschillende emoji’s beschikbaar.
  • Adviesprijs: €59,99

###

Over Xiaomi 

Xiaomi Corporation is opgericht in april 2010 en staat op 9 juli 2018 (1810.HK) genoteerd aan de Main Board van de Hong Kong Stock Exchange. Xiaomi is een internetbedrijf met in de kern smartphones en slimme hardware die is verbonden met een IoT-platform. Met een even grote nadruk op innovatie en kwaliteit streeft Xiaomi voortdurend naar een hoogwaardige gebruikerservaring en operationele efficiëntie. Het bedrijf bouwt onophoudelijk geweldige producten met eerlijke prijzen om iedereen in de wereld te laten genieten van een beter leven door middel van innovatieve technologie. Xiaomi is momenteel het op drie na grootste smartphonemerk ter wereld en heeft een toonaangevend IoT-consumentenplatform opgericht, met 289.5 miljoen slimme apparaten die op het platform zijn aangesloten, met uitzondering van smartphones en laptops. Momenteel is Xiaomi aanwezig in meer dan 90 landen en regio’s over de hele wereld. In augustus 2020 stond het bedrijf voor de tweede keer op de Fortune Global 500-lijst. Dit jaar op de 422e plaats, wat 46 plaatsen hoger is dan vorig jaar. Ook staat het bedrijf op de 7de plaats onder de internetbedrijven op deze lijst. Xiaomi is een onderdeel van de Hang Seng Index, Hang Seng China Enterprises Index en Hang Seng TECH Index. Voor meer informatie over Xiaomi, zie http://blog.mi.com/en.

Voor vragen neem contact met Tessa Graus & Tessa van der Meij via het emailadres xiaomi@progresscommunications.eu of bel naar +31 (0)20 363 11 52.

Over Progress Communications Nederland

Wij zijn een Benelux PR-bureau voor B2B- en B2C-bedrijven in de ICT en consumentenelektronica.

Onze PR-consultants blijven allemaal langer op kantoor voor de webcast van Windows 10 of een koerier die nog een mooie robotstofzuiger komt afleveren. We houden ervan om onze klanten te positioneren als thought leaders in hun segment en we zijn te vinden op beurzen als Infosecurity, Mobile World Congress (MWC), International Broadcasting Convention (IBC), Integrated Systems Europe (ISE), IFA enCeBIt. Als techliefhebbers genieten we van mooie wearables, slimme thermostaten en innovaties.

Bovenal worden we blij van een uitstekende score voor onze klant in de media. Wij geloven dat dit alleen te bereiken is door een goede samenwerking. Samen met onze klant vormen we een team. Samen achterhalen en bepalen we de doelgroepen. Om vervolgens de boodschappen te definiëren, deze boodschappen consistent te verwerken in de storytelling en de juiste media te selecteren. Van eigen platformen (owned media) en betaalde kanalen (paid media) tot en met free publicity (earned media) – of een combinatie daarvan.

Dit zijn klussen die wij al sinds 2002 dagelijks klaren. Hierdoor weten we elke communicatieboodschap op het juiste moment via het juiste kanaal bij de juiste mensen te krijgen. Dat doen we met enthousiaste PR-consultants vanuit onze kantoren in Amsterdam en Brussel.

berichten
×

Select country