Een speciaal en goed geregeld cadeau? Geef een Tech-cadeau

Amsterdam, 15 december 2020 - Kerstverlichting, stralende kerstballen en brandende kaarsen. Als er één ding is waarin de pandemie ons als Nederlanders niet kleinkrijgt, dan is het wel het uitdragen van het kerstgevoel. De warme gloed van de feestdagen komt ons inmiddels vanuit elke huiskamer weer tegemoet. Kerst is (letterlijk en figuurlijk) een lichtpuntje aan het eind van dit zware jaar. We hebben ons allemaal ingezet voor anderen door ons aan te passen: meer dan ooit werken we, leren we en – niet onbelangrijk – shoppen we vanuit huis voor kerst. We struinen de virtuele winkelstraten af op zoek naar cadeaus waarmee we onszelf en onze geliefden willen bedanken en belonen voor alle moeite die we samen hebben gedaan. Onze cadeaus moeten deze kerst extra speciaal en goed geregeld zijn. Microsoft Store heeft daarom de Microsoft Store Promise die je helpt om het perfecte tech-cadeau zonder stress onder de boom te krijgen.

Bijzondere cadeaus in een bijzondere tijd

Het was een bijzonder jaar met bijzondere prestaties van iedereen. Dat is reden genoeg voor een bijzonder cadeau. Dit jaar misschien een keertje geen sokken voor je vader of een boek voor je moeder. Deze kerst vraagt om iets anders; geen standaardcadeau, maar iets dat verwondert en het leven van je geliefden echt mooier maakt. En wat maakt onze ogen groter dan de wereld van technologie?

Kelly Soligon, General Manager van Microsoft Store, is het daar helemaal mee eens: “Tastbare cadeautjes zijn hot en technologie staat bovenaan de verlanglijstjes. Omdat mensen deze feestdagen meer tijd thuis doorbrengen, zijn ze op zoek naar fysieke cadeaus in plaats van ervaringen. Tech staat bovenaan de verlanglijstjes ter ondersteuning van werken, leren en in contact blijven met dierbaren vanuit huis.

FIFA 21, ideaal om in de kerstvakantie de competitie aan te gaan met je gezin. Daarnaast is er, voor de echte gamers onder ons, tijdens de Countdown Sale tot wel 60 procent korting op geselecteerde Xbox Digital games. Wie weet kan je iemand helemaal verrassen met zo’n nieuwe game.

Ook in de aanbieding is de veelzijdige Surface Pro 7, simpelweg geschikt voor iedereen. Hij is ultralicht en gaat enorm lang mee. Tijdens de Countdown Sale krijg je tot wel 20% korting op deze Surface, waar ook nog eens 90 dagen technische ondersteuning bij zit.

De meest relaxte ervaring

Dat een tech-cadeau straks grote waardering zal oogsten, moge duidelijk zijn. Wat soms lastig aan zoiets kan zijn, zijn de productspecificaties, bezorgingssnelheid en wisselende verzendkosten. Dankzij de Microsoft Store Promise hoef je je echter geen zorgen meer te maken over dit soort dingen en verloopt het bestellen, bezorgen en zelfs het retourneren zo simpel als wat. En dan hebben we het nog niet eens over alle extra’s die Microsoft je garandeert na de aankoop.

Dankzij de Microsoft Store Promise weet je zeker dat er geen extra stress bij je kerstcadeaus komt kijken. Een fijne, ontspannen ervaring voordat het cadeau onder de boom ligt én nadat het is uitgepakt – dát is hoe het hoort te zijn en wat iedereen dit jaar meer dan ooit verdient.

Bekijk alle aanbiedingen die nu gelden in onderstaande perskit.

Over Progress Communications Nederland

Wij zijn een Benelux PR-bureau voor B2B- en B2C-bedrijven in de ICT en consumentenelektronica.

Onze PR-consultants blijven allemaal langer op kantoor voor de webcast van Windows 10 of een koerier die nog een mooie robotstofzuiger komt afleveren. We houden ervan om onze klanten te positioneren als thought leaders in hun segment en we zijn te vinden op beurzen als Infosecurity, Mobile World Congress (MWC), International Broadcasting Convention (IBC), Integrated Systems Europe (ISE), IFA enCeBIt. Als techliefhebbers genieten we van mooie wearables, slimme thermostaten en innovaties.

Bovenal worden we blij van een uitstekende score voor onze klant in de media. Wij geloven dat dit alleen te bereiken is door een goede samenwerking. Samen met onze klant vormen we een team. Samen achterhalen en bepalen we de doelgroepen. Om vervolgens de boodschappen te definiëren, deze boodschappen consistent te verwerken in de storytelling en de juiste media te selecteren. Van eigen platformen (owned media) en betaalde kanalen (paid media) tot en met free publicity (earned media) – of een combinatie daarvan.

Dit zijn klussen die wij al sinds 2002 dagelijks klaren. Hierdoor weten we elke communicatieboodschap op het juiste moment via het juiste kanaal bij de juiste mensen te krijgen. Dat doen we met enthousiaste PR-consultants vanuit onze kantoren in Amsterdam en Brussel.

berichten
×

Select country