EPOS brengt nieuwe EPOS Connect App uit: gebruikers kunnen hun audio-ervaring personaliseren op basis van de manier waarop ze werken

1 december 2020 - EPOS, het merk voor hoogwaardige audio voor bedrijven en gaming, heeft vandaag de nieuwe EPOS Connect App uitgebracht. Deze app is speciaal ontworpen voor het nieuwste vlaggenschip, de ADAPT 660, en voor zijn voorganger, de MB 660-headset.

Met de EPOS Connect App kunnen gebruikers hun geluidsomgeving beter regelen en nog geschikter maken voor hun werk. De app is ontwikkeld door vooraanstaande technologie- en audio-experts om de geluidservaring van de gebruiker te optimaliseren en de concentratie te verbeteren. Dankzij de diverse opties kunnen gebruikers hun audio aanpassen aan hun werkzaamheden. 

In 2020 is het aantal werkplekken buiten kantoor aanzienlijk toegenomen, waarbij veel professionals thuis, onderweg of remote werken. In deze wisselende omgevingen zijn communicatie en concentratie van essentieel belang om het werk vlot en efficiënt te laten verlopen. Met de EPOS Connect App kunnen gebruikers de gesprekskwaliteit verfijnen en multimedia vloeiend afspelen. Hierdoor kunnen ze het heft in eigen handen nemen en op elke willekeurige werkplek hun persoonlijke audio-ervaring optimaliseren. De app kan worden gebruikt om geluid te blokkeren met Adaptive ANC of om het niveau van geluidsonderdrukking aan te passen aan de persoonlijke wensen van elke gebruiker. Ook kunnen verschillende akoestische modi worden geselecteerd om de geluidservaring van de gebruiker te verbeteren.  

Voor veelzijdige medewerkers die onderweg telefoneren, kan de app worden gebruikt om zijtoonniveaus in te stellen, zodat ze hun eigen stem kunnen horen en op een discrete manier gesprekken kunnen voeren in het openbaar. De app stelt gebruikers ook in staat de taal te wijzigen, Smart Pause te activeren en Amazon Alexa in te stellen als hun favoriete virtuele assistent. Zo hoeven ze nooit een vergadering te missen en het alleen maar te vragen als ze internet willen opstarten. Dankzij deze slimme app kan de audio met behulp van een gebruiksvriendelijke interface via een smartphone bediend worden. Hierdoor wordt het nog makkelijker om audio te personaliseren bij het wisselen van taken. 

Lees hier meer over de EPOS Connect App  

###

Over EPOS

EPOS is een bedrijf dat audio- en video-oplossingen ontwikkelt en apparaten verkoopt voor zakelijke professionals en de gaming community. Het in Denemarken opgerichte bedrijf heeft als basis toonaangevende en geavanceerde technologieën, en biedt hoogwaardige audio- en video-oplossingen met design, technologie en prestaties als belangrijkste graadmeters.

EPOS is opgericht om de bedrijfsonderdelen van de joint venture, bekend als Sennheiser Communications, te weten Sennheiser Electronic GmbH & Co. KG en Demant A/S te laten ontwikkelen in een verschillende opzet. Naast de introductie van een nieuw portfolio met een eigen merk, blijft EPOS het huidige portfolio van Sennheiser Communications verkopen onder de gezamenlijke naam EPOS | SENNHEISER.

EPOS is onderdeel van de Demant Group - een wereldwijde toonaangevende bedrijvengroep op het gebied van audio- en gehoortechnologieën. In die hoedanigheid kan het bedrijf bogen op meer dan 115 jaar ervaring op het gebied van innovatie en geluid. Het hoofdkantoor van EPOS staat in Kopenhagen en het bedrijf is werkzaam op de internationale markt met kantoren en partners in meer dan 30 landen.

Meer informatie op www.eposaudio.com

Neem bij vragen contact op met Iris Vreekamp & Kim van de Steeg via e-mailadres: epos@progresscommunications.eu of bel naar +31 (0) 20 363 11 52

Over Progress Communications Nederland

Wij zijn een Benelux PR-bureau voor B2B- en B2C-bedrijven in de ICT en consumentenelektronica.

Onze PR-consultants blijven allemaal langer op kantoor voor de webcast van Windows 10 of een koerier die nog een mooie robotstofzuiger komt afleveren. We houden ervan om onze klanten te positioneren als thought leaders in hun segment en we zijn te vinden op beurzen als Infosecurity, Mobile World Congress (MWC), International Broadcasting Convention (IBC), Integrated Systems Europe (ISE), IFA enCeBIt. Als techliefhebbers genieten we van mooie wearables, slimme thermostaten en innovaties.

Bovenal worden we blij van een uitstekende score voor onze klant in de media. Wij geloven dat dit alleen te bereiken is door een goede samenwerking. Samen met onze klant vormen we een team. Samen achterhalen en bepalen we de doelgroepen. Om vervolgens de boodschappen te definiëren, deze boodschappen consistent te verwerken in de storytelling en de juiste media te selecteren. Van eigen platformen (owned media) en betaalde kanalen (paid media) tot en met free publicity (earned media) – of een combinatie daarvan.

Dit zijn klussen die wij al sinds 2002 dagelijks klaren. Hierdoor weten we elke communicatieboodschap op het juiste moment via het juiste kanaal bij de juiste mensen te krijgen. Dat doen we met enthousiaste PR-consultants vanuit onze kantoren in Amsterdam en Brussel.

berichten
×

Select country