Universal Robots organiseert ’s werelds grootste virtuele conferentie en expo over collaboratieve robots

Amsterdam, 3 juni 2020 – ‘WeAreCOBOTS’ is ’s werelds grootste virtuele expo over collaboratieve robots en vindt plaats van 16 tot en met 18 juni 2020. Het evenement mikt op een Europees publiek met meer dan dertig virtuele stands, vijftig live keynotes over de trends in automatisering, veel productnieuws en demonstraties in vijf verschillende talen. 

Nu de Europese evenementenindustrie op haar kop staat, slaat Universal Robots (UR) een heel nieuwe weg in: van 16 tot en met 18 juni 2020, elke dag van 10.00 uur tot 16.00 uur, organiseert de Deense cobot-pionier ‘WeAreCOBOTS’. Bezoekers uit alle sectoren kunnen gratis een kijkje komen nemen in de virtuele stands en meer te weten komen over de vele voordelen van collaboratieve automatisering door in gesprek te gaan met vooraanstaande cobot-experts. 

Na een succesvolle vergelijkbare online expo in Duitsland in april – de eerste in z’n soort – komt UR nu met ‘WeAreCOBOTS’ door heel Europa in het Engels, Duits, Frans, Spaans en Italiaans.  

Jürgen von Hollen, President van Universal Robots: “We denken graag outside-the-box en zijn oplossingsgericht, zelfs als iets onmogelijk lijkt. Deze virtuele cobot-expo onderstreept deze missie en is een fantastische nieuwe manier om in contact te komen met iedereen die meer wil weten over de wereld van automatisering –uiterst relevant nu de wereld in zulk zwaar weer verkeert.”  

Von Hollen noemt de uitdagingen van social distancing en onderbroken supply chains in de maakindustrie, waarbij geprobeerd wordt de bedrijven overeind, de productie draaiend en het personeel gezond en veilig te houden. “We zijn trots dat we deze unieke virtuele ruimte kunnen bieden om bezoekers te laten ervaren hoe collaboratieve automatisering deze problemen oplost.” 

Goedgevuld programma met presentaties door experts en meer dan dertig stands 

Het programma van ‘WeAreCOBOTS’ is zeer veelzijdig met vijftig live keynotes over trends en inzichten door vooraanstaande experts, een verkenning van de ongekende mogelijkheden van het UR+-ecosysteem en een les ‘Hoe haal ik het meest uit m’n robot?’ door de Universal Robots Academy. Op de expo zijn ook live demonstraties te zien van innovatieve automatiseringsapplicaties, zoals verpakken & palletiseren, schuren & polijsten, machinebelading en schroeven. 

Aanmelden voor ‘WeAreCOBOTS’ kan hier

###

Over Universal Robots 

Universal Robots is opgericht in 2005 om robottechnologie voor iedereen toegankelijk te maken door de ontwikkeling van kleine, gebruiksvriendelijke, betaalbare en flexibele collaboratieve robots (cobots) die veilig ingezet kunnen worden in de buurt van mensen. Sinds de introductie van de eerste cobot in 2008 is het bedrijf stevig gegroeid en wordt de gebruiksvriendelijke cobot nu wereldwijd verkocht. Het bedrijf, onderdeel van Teradyne, Inc., is gevestigd in Odense (Denemarken) en heeft regionale kantoren in de Verenigde Staten, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Italië, het Verenigd Koninkrijk, Tsjechië, Polen, Hongarije, Roemenië, Rusland, Turkije, China, India, Singapore, Japan, Zuid-Korea, Taiwan en Mexico. In 2019 boekte Universal Robots een omzet van 248 miljoen USD. Ga voor meer informatie naar www.universal-robots.com.

Meer informatie

Progress Communications

Sandra Ottens & Tessa Bron

E.: universalrobots@progresscommunications.eu

T.: 020-3631152

Over Progress Communications Nederland

Wij zijn een Benelux PR-bureau voor B2B- en B2C-bedrijven in de ICT en consumentenelektronica.

Onze PR-consultants blijven allemaal langer op kantoor voor de webcast van Windows 10 of een koerier die nog een mooie robotstofzuiger komt afleveren. We houden ervan om onze klanten te positioneren als thought leaders in hun segment en we zijn te vinden op beurzen als Infosecurity, Mobile World Congress (MWC), International Broadcasting Convention (IBC), Integrated Systems Europe (ISE), IFA enCeBIt. Als techliefhebbers genieten we van mooie wearables, slimme thermostaten en innovaties.

Bovenal worden we blij van een uitstekende score voor onze klant in de media. Wij geloven dat dit alleen te bereiken is door een goede samenwerking. Samen met onze klant vormen we een team. Samen achterhalen en bepalen we de doelgroepen. Om vervolgens de boodschappen te definiëren, deze boodschappen consistent te verwerken in de storytelling en de juiste media te selecteren. Van eigen platformen (owned media) en betaalde kanalen (paid media) tot en met free publicity (earned media) – of een combinatie daarvan.

Dit zijn klussen die wij al sinds 2002 dagelijks klaren. Hierdoor weten we elke communicatieboodschap op het juiste moment via het juiste kanaal bij de juiste mensen te krijgen. Dat doen we met enthousiaste PR-consultants vanuit onze kantoren in Amsterdam en Brussel.

berichten
×

Select country