Verizon Connect voegt beheer van werkopdrachten toe aan fleetmanagementsoftware Reveal

Utrecht, 17 februari 2020 - Verizon Connect levert met de introductie van Verizon Connect Reveal Field een toegankelijke oplossing voor werkopdrachtbeheer (ook wel: fieldservicemanagement). Deze oplossing maakt het voor planners gemakkelijk om gedurende de dag werkopdrachten efficiënt te plannen en informatie near-realtime te communiceren naar technici en andere buitendienstmedewerkers, én naar klanten.

Verizon Connect Reveal Field werkt met de fleetmanagementsoftware Reveal van Verizon Connect om de locatiegegevens van voertuigen en de beschikbaarheid van technici te combineren. Op basis van deze informatie zijn operationeel managers in staat om sneller beter geïnformeerde beslissingen te nemen en betere service te bieden. Daarbij werken ze vanuit één applicatie en hoeven ze dus niet te schakelen tussen telematica- en fieldservice-oplossingen.

"Operationeel managers en wagenparkbeheerders hebben behoefte aan één centrale plek van waaruit ze volledig inzicht hebben in de beschikbaarheid van hun voertuigen en hun mobiele werknemers, en het werk dat ze doen", zegt Nick Kuiper, marketingmanager Benelux bij Verizon Connect. "Verizon Connect Reveal Field biedt een vereenvoudigde benadering voor het aansturen van chauffeurs, technici of andere buitendienstmedewerkers, en voor het managen van werkopdrachten. Bovendien stelt deze tool klanten in staat om hun bedrijfsprocessen te stroomlijnen, werkopdrachten efficiënt in te plannen en de dienstverlening aan klanten te verbeteren – alles vanuit één dashboard."

Belangrijke functies van Verizon Connect Reveal Field zijn onder meer:

  • eenvoudige planning – bekijk de beschikbaarheid van technici en de voertuiglocaties, en plan werkopdrachten in een eenvoudig te gebruiken kalender;
  • gemakkelijke toewijzing – wijs werkopdrachten snel toe en deel de informatie, zodat de technici aan wie de opdrachten zijn toegewezen, weten dat een taak is ingepland;
  • realtime meldingen – stuur automatisch boekingsbevestigingen en herinneringen naar klanten;
  • mobiele applicatie voor technici – voeg eenvoudig notities, foto's en handtekeningen toe op locatie via de mobiele app om het kantoor up-to-date te houden;
  • Live Map-integratie – bekijk de near-realtime voertuiglocatie van technici, plan informatie in op de Live Map en neem beter geïnformeerde planningsbeslissingen.

Verizon Connect Reveal Field helpt operationeel managers ook bij het verbeteren van de dienstverlening aan klanten doordat zij, met de informatie die het platform hen biedt, een nauwkeuriger geschatte aankomsttijd kunnen doorgeven aan klanten.

Verizon Connect Reveal Field is nu beschikbaar via de website van Verizon Connect

###

Over Verizon Connect

Verizon Connect begeleidt bedrijven in een wereld waarin alles met elkaar verbonden is. Wij werken aan de automatisering, optimalisatie en revolutie van de manier waarop mensen, voertuigen en andere apparaten zich door de wereld bewegen. Onze hoogwaardige oplossingen zetten innovatie, automatisering en connected data voor onze klanten aan het werk, zodat zij zelf slimmer, efficiënter en veiliger kunnen opereren. Verizon Connect heeft meer dan drieduizend betrokken werknemers in vijftien landen, die zich inzetten om ’s werelds meest toonaangevende mobiele-technologieplatform te ontwikkelen. Ga voor meer informatie naar https://www.verizonconnect.com/nl/

Voor meer informatie:

Progress Communications

Tessa Bron & Louis Voarick

T: +31 (0) 20 363 11 52 

Over Progress Communications Nederland

Wij zijn een Benelux PR-bureau voor B2B- en B2C-bedrijven in de ICT en consumentenelektronica.

Onze PR-consultants blijven allemaal langer op kantoor voor de webcast van Windows 10 of een koerier die nog een mooie robotstofzuiger komt afleveren. We houden ervan om onze klanten te positioneren als thought leaders in hun segment en we zijn te vinden op beurzen als Infosecurity, Mobile World Congress (MWC), International Broadcasting Convention (IBC), Integrated Systems Europe (ISE), IFA enCeBIt. Als techliefhebbers genieten we van mooie wearables, slimme thermostaten en innovaties.

Bovenal worden we blij van een uitstekende score voor onze klant in de media. Wij geloven dat dit alleen te bereiken is door een goede samenwerking. Samen met onze klant vormen we een team. Samen achterhalen en bepalen we de doelgroepen. Om vervolgens de boodschappen te definiëren, deze boodschappen consistent te verwerken in de storytelling en de juiste media te selecteren. Van eigen platformen (owned media) en betaalde kanalen (paid media) tot en met free publicity (earned media) – of een combinatie daarvan.

Dit zijn klussen die wij al sinds 2002 dagelijks klaren. Hierdoor weten we elke communicatieboodschap op het juiste moment via het juiste kanaal bij de juiste mensen te krijgen. Dat doen we met enthousiaste PR-consultants vanuit onze kantoren in Amsterdam en Brussel.

berichten
×

Select country