BLADE van HEINEKEN tilt bedrijfsborrels naar hoger niveau met nieuwe biertap

BLADE organiseert de Grootste Bedrijfsborrel van Nederland

Zoeterwoude, 1 november 2019 ­– Hoewel acht op de tien Nederlanders de voorkeur geven aan tapbier boven flesbier, drinken we tijdens de vrijdagmiddagborrel op kantoor nog steeds vaak bier uit een flesje. Máár, een ijskoud getapt biertje met perfecte schuimkraag zorgt voor nét die extra borrelbeleving. Goed nieuws: vanaf nu genieten jij en je collega’s altijd van een goed gekoeld tapbiertje, met de BLADE-biertap. Om dit te vieren brengt BLADE bedrijfsborrels samen in de vandaag gelanceerde campagne ‘De Grootste Bedrijfsborrel van Nederland.’

337131 kantoor 9 72a8732 db8fb4 original 1572614589

Van de kantine tot het dakterras: als er een stopcontact aanwezig is, sluit je de BLADE eenvoudig aan. In tegenstelling tot een reguliere biertap heb je namelijk geen waterleiding, afvoer of koolzuur nodig om een biertje te tappen. Voor minder ervaren barmannen en -vrouwen is de BLADE ideaal. Je hoeft de tapdruk niet in te stellen en een fust verwissel je in een paar seconden. Zo hoef je je borrel niet lang te onderbreken, zelfs niet voor reiniging of onderhoud van de tap.  

Elke keer weer een perfect biertje

Smaken verschillen. Daarom kun je meerdere biermerken aansluiten op de BLADE. Kies je voor Heineken pils, Affligem Blond, Brand IPA of bijvoorbeeld Birra Moretti? Ook aan de collega’s die graag bij de bedrijfsborrel aanwezig zijn, maar met de auto komen, is gedacht, want je sluit net zo makkelijk een fust Heineken 0.0 aan. En omdat er uit één fust gemiddeld dertig glazen bier worden getapt, is de BLADE een goed alternatief voor flesjes bier. Nog een voordeel: de fusten kunnen worden bezorgd, waardoor medewerkers of office managers er zelf niet meer op uit hoeven om de bedrijfsborrel te verzorgen. 

Krijn Jansen, Manager BLADE Company bij HEINEKEN: “Een bedrijfsborrel met collega’s heeft zo zijn voordelen. Je leert elkaar beter kennen en daardoor verhoogt de werksfeer. Een eyecatching biertap biedt daarbij meer beleving. Bovendien hebben de meeste mensen een voorkeur voor tapbier ten opzichte van flesbier. Het is altijd ijskoud, is getapt onder de juiste druk en je drinkt het uit een mooi glas in plaats van een flesje of blik. Ook is er alcoholvrij bier beschikbaar van de tap, dat betekent dat je altijd een gezellig proostmoment met elkaar kan hebben. Met óf zonder alcohol. Met een biertap til je dus je bedrijfsborrel naar een hoger niveau.” 

De BLADE is een product van de BLADE Company, een start-up van HEINEKEN Nederland, en is verkrijgbaar vanaf 399 euro. Je bestelt de BLADE en de verschillende fusten via www.blade.nl. De biertap en de fusten Heineken en Heineken 0.0 zijn ook te koop via Sligro. 

De grootste bedrijfsborrel van Nederland 

BLADE brengt bedrijfsborrels samen in de vandaag gelanceerde campagne ‘De Grootste Bedrijfsborrel van Nederland’. Werknemers die hun eigen bedrijfsborrel voor 25 november aanmelden op www.grootstebedrijfsborrel.nl maken onder andere kans om met collega's naar de F1 Grand Prix in Zandvoort te gaan, of een van de vele andere prijzen te winnen. 

Hqdefault

###

Over de BLADE De BLADE, is een compacte, professionele biertap voor in de bar, kantine of koffiecorner. De BLADE maakt het mogelijk om altijd en overal ijskoud tapbier te serveren, omdat de tap geen onderhoud, reiniging of externe koolzuurtank vereist. Dankzij de compacte afmetingen (590 x 290 x 471 mm, inclusief afschuimblad) is de BLADE op vrijwel elke locatie te plaatsen. De biertap is te gebruiken in combinatie met verschillende soorten bier, namelijk Heineken pils, Heineken 0.0, Affligem Blond, Affligem Tripel, Brand Pilsener, Brand Weizen, Brand IPA, Tiger en Birra Moretti. De BLADE Company is een startup van HEINEKEN Nederland, opgericht in 2019. Kijk voor meer informatie op www.blade.nl.  

Over Progress Communications Nederland

Wij zijn een Benelux PR-bureau voor B2B- en B2C-bedrijven in de ICT en consumentenelektronica.

Onze PR-consultants blijven allemaal langer op kantoor voor de webcast van Windows 10 of een koerier die nog een mooie robotstofzuiger komt afleveren. We houden ervan om onze klanten te positioneren als thought leaders in hun segment en we zijn te vinden op beurzen als Infosecurity, Mobile World Congress (MWC), International Broadcasting Convention (IBC), Integrated Systems Europe (ISE), IFA enCeBIt. Als techliefhebbers genieten we van mooie wearables, slimme thermostaten en innovaties.

Bovenal worden we blij van een uitstekende score voor onze klant in de media. Wij geloven dat dit alleen te bereiken is door een goede samenwerking. Samen met onze klant vormen we een team. Samen achterhalen en bepalen we de doelgroepen. Om vervolgens de boodschappen te definiëren, deze boodschappen consistent te verwerken in de storytelling en de juiste media te selecteren. Van eigen platformen (owned media) en betaalde kanalen (paid media) tot en met free publicity (earned media) – of een combinatie daarvan.

Dit zijn klussen die wij al sinds 2002 dagelijks klaren. Hierdoor weten we elke communicatieboodschap op het juiste moment via het juiste kanaal bij de juiste mensen te krijgen. Dat doen we met enthousiaste PR-consultants vanuit onze kantoren in Amsterdam en Brussel.

berichten
×

Select country