Is jouw ‘ping’ laag genoeg voor een potje PONG? Ervaar het bij FRITZ! op Firstlook Festival

Amsterdam, 1 oktober 2019  Wie ooit PONG heeft gespeeld, weet dat snelheid en reactievermogen de belangrijkste ingrediënten zijn om te winnen. Dit is niet anders wanneer je online gamet. Helaas zorgen haperend internet of een trage verbinding soms voor onverwachte wendingen en daardoor vaak (onterecht) verlies. FRITZ! vertelt je graag hoe jij thuis de optimale game-ervaring creëert. Dus kom vooral langs tijdens Firstlook Festival op 5 en 6 oktober 2019 in Jaarbeurs Utrecht, stand 26.

Optimale game-ervaring

FRITZ! doet er alles aan om jouw game-ervaring te optimaliseren. Zo kun je dankzij Mesh WiFi van FRITZ! in de verste hoekjes van het huis gamen met een zo laag mogelijke ping. Daarnaast maakt de krachtige hardware het mogelijk om gegevens snel naar eindapparaten te verzenden. Het FRITZ!OS-besturingssysteem wordt bovendien steeds doorontwikkeld, waardoor nieuwe functies op regelmatige basis worden toegevoegd en stabiliteitsverbetering plaatsvindt.

Hoe zit het met jouw ping?

Wie hier alles over wil weten, is welkom bij stand 26. FRITZ! vertelt je niet alleen hoe je je eigen game-ervaring thuis optimaliseert met de juiste producten, maar beantwoordt ook je prangende vragen, geeft je alle informatie die je nodig hebt en laat je kennismaken met de nieuwste producten binnen de FRITZ!-familie.

Met FRITZ! ga je in elk geval voor een optimale game-ervaring met een zo laag mogelijke ping. Maar hoe zit het met jouw eigen reactiesnelheid? Is die hoger dan die van de FRITZ!-medewerker, je vader, moeder, broer of zus? FRITZ! daagt je uit voor een potje PONG bij stand 26. Durf jij de uitdaging aan? Wie weet win je wel een toffe prijs!

Je vindt AVM/FRITZ! tijdens Firstlook Festival op 5 & 6 oktober bij stand 26.

Wil je zelf een Mesh WiFi-netwerk bouwen en ervaren? Laat het ons weten, dan zorgen wij voor reviewmodellen! Neem contact met ons op via 020 363 11 52 of fritz@progresscommunications.eu.

###

Over AVM

AVM biedt veelzijdige producten voor de snelle breedbandaansluiting en het intelligente thuisnetwerk. Met de FRITZ!-familie is AVM in Duitsland en Europa een toonaangevende fabrikant van breedbandeindapparaten voor DSL, kabel, LTE en glasvezel. De smarthomeproducten, die met de standaarden WiFi, DECT en Powerline werken, zorgen voor een intelligent en veilig thuisnetwerk. Met het besturingssysteem FRITZ!OS kunnen alle FRITZ!-producten eenvoudig worden bediend. Dankzij kosteloze updates krijgen alle FRITZ!-producten regelmatig nieuwe functies voor meer comfort en veiligheid. FRITZ! is in Duitsland het toonaangevende merk voor het thuisnetwerk. Het bedrijf in Berlijn, dat in 1986 werd opgericht, investeert al vanaf het begin in eigen ontwikkeling voor veilige en innovatieve producten voor de breedbandaansluiting. De communicatiespecialist behaalde in 2018 met 750 medewerkers een omzet van 520 miljoen euro. Vind meer informatie over AVM en de producten op de website nl.avm.deFacebook of bekijk het Twitter-kanaal en YouTube-kanaal.  

Neem voor meer informatie contact op met:  

Progress Communications  

Kinyi Tsui / Tessa Graus  

T: +31 (0)20 363 1152 

Over Progress Communications Nederland

Wij zijn een Benelux PR-bureau voor B2B- en B2C-bedrijven in de ICT en consumentenelektronica.

Onze PR-consultants blijven allemaal langer op kantoor voor de webcast van Windows 10 of een koerier die nog een mooie robotstofzuiger komt afleveren. We houden ervan om onze klanten te positioneren als thought leaders in hun segment en we zijn te vinden op beurzen als Infosecurity, Mobile World Congress (MWC), International Broadcasting Convention (IBC), Integrated Systems Europe (ISE), IFA enCeBIt. Als techliefhebbers genieten we van mooie wearables, slimme thermostaten en innovaties.

Bovenal worden we blij van een uitstekende score voor onze klant in de media. Wij geloven dat dit alleen te bereiken is door een goede samenwerking. Samen met onze klant vormen we een team. Samen achterhalen en bepalen we de doelgroepen. Om vervolgens de boodschappen te definiëren, deze boodschappen consistent te verwerken in de storytelling en de juiste media te selecteren. Van eigen platformen (owned media) en betaalde kanalen (paid media) tot en met free publicity (earned media) – of een combinatie daarvan.

Dit zijn klussen die wij al sinds 2002 dagelijks klaren. Hierdoor weten we elke communicatieboodschap op het juiste moment via het juiste kanaal bij de juiste mensen te krijgen. Dat doen we met enthousiaste PR-consultants vanuit onze kantoren in Amsterdam en Brussel.

berichten
×

Select country