RTB House opnieuw onder snelst groeiende technologiebedrijven in Europa

Amsterdam – 1 maart 2019  RTB House – leverancier van state-of-the-art marketingtechnologieën voor topmerken over de gehele wereld – behaalde de 24ste plaats van de techsector in de Financial Times 1000: Europe’s Fastest Growing Companies 2019. RTB House bereikte voor het tweede jaar op rij de lijst.

De Financial Times, in samenwerking met Statista, beoordeelde en analyseerde opnieuw Europa’s meest innovatieve en snelgroeiende bedrijven. Op basis daarvan publiceerde het toonaangevende medium de lijst van duizend bedrijven die tussen 2014 en 2017 de hoogste omzetgroei behaalden.

RTB House realiseerde een omzetgroei van 721 procent, wat in 2017 neerkwam op 43,6 miljoen euro. In vier jaar tijd verdrievoudigde het aantal werknemers van 92 naar 271.

“Het is een grote eer om opnieuw te worden vermeld als een van de snelst groeiende bedrijven in Europa”, zegt Daniel Surmacz, COO van RTB House. “Dit is erg belangrijk voor ons als technologiebedrijf, dat ernaar streeft om de standaard voor de wereldwijde e-commerce te ontwikkelen. We blijven op deze koers van continu innoveren en het upgraden van onze producten voor onze klanten over de gehele wereld. We kijken nu naar de toekomst om onze kennis, technologie en middelen uit te breiden naar nieuwe gebieden om een ​​nieuwe best-in-class-oplossing te ontwikkelen. Vorig jaar openden we bijvoorbeeld het AI Marketing Lab en dit jaar het Creatives Lab.”

Sinds de oprichting heeft RTB House bijgedragen aan het veranderen van de branche. Het deep learning-algoritme wordt gezien als een echte game changer. Na succesvolle implementatie van deep learning-algoritmen in al zijn campagnes daagde RTB House zichzelf en de advertentie-industrie opnieuw uit door de oprichting van het AI Marketing Lab: een divisie gericht op onderzoek en ontwikkeling op een breed marketinggebied. Dit staat los van de hoofd-R&D-afdeling die zich toelegt op gepersonaliseerde retargeting. Daarnaast opende RTB House onlangs het Creatives Lab. Deze divisie ontwikkelt oplossingen om klanten een breder scala van beter presterende dynamische banners voor zowel display als video te bieden, die ook beter zullen aansluiten op de merkbehoeften van klanten.

Meer informatie over FT1000 is hier beschikbaar: https://on.ft.com/2BVYEAk.

###

Over RTB House  

RTB House is een wereldwijde leverancier van state-of-the-art marketingtechnologie voor topadverteerders. Met zijn gepatenteerde, door deep-learning-algoritmen aangedreven advertentie-inkoopengine helpt RTB House adverteerders om meer te verkopen en hun doelen te behalen voor zowel de korte en middellange, als de lange termijn.  

RTB House is opgericht in 2012 en bedient ruim 1.500 klanten in zeventig landen in de regio’s EMEA, APAC en Amerika, met als hoofdlocaties New York, Londen, Tokio, Singapore, São Paulo, Moskou, Istanbul, Dubai en Warschau. Het bedrijf bestaat inmiddels uit meer dan vierhonderd professionals en is groeiende. In 2018 lanceerde RTB House met succes het AI Marketing Lab, nadat het succesvol deep-learning implementeerde in honderd procent van zijn algoritmen. De nieuwe Creatives Lab-divisie is gericht op het creëren van een omgeving voor het bedenken en ontwikkelen van nieuwe martech-oplossingen. Ga voor meer informatie naar www.rtbhouse.com.

Voor meer informatie

Progress Communications

Iris Vreekamp & Tessa Bron

E.: rtbhouse@progresscommunications.eu

Tel.: +31 (0)20 3631152

Over Progress Communications Nederland

Wij zijn een Benelux PR-bureau voor B2B- en B2C-bedrijven in de ICT en consumentenelektronica.

Onze PR-consultants blijven allemaal langer op kantoor voor de webcast van Windows 10 of een koerier die nog een mooie robotstofzuiger komt afleveren. We houden ervan om onze klanten te positioneren als thought leaders in hun segment en we zijn te vinden op beurzen als Infosecurity, Mobile World Congress (MWC), International Broadcasting Convention (IBC), Integrated Systems Europe (ISE), IFA enCeBIt. Als techliefhebbers genieten we van mooie wearables, slimme thermostaten en innovaties.

Bovenal worden we blij van een uitstekende score voor onze klant in de media. Wij geloven dat dit alleen te bereiken is door een goede samenwerking. Samen met onze klant vormen we een team. Samen achterhalen en bepalen we de doelgroepen. Om vervolgens de boodschappen te definiëren, deze boodschappen consistent te verwerken in de storytelling en de juiste media te selecteren. Van eigen platformen (owned media) en betaalde kanalen (paid media) tot en met free publicity (earned media) – of een combinatie daarvan.

Dit zijn klussen die wij al sinds 2002 dagelijks klaren. Hierdoor weten we elke communicatieboodschap op het juiste moment via het juiste kanaal bij de juiste mensen te krijgen. Dat doen we met enthousiaste PR-consultants vanuit onze kantoren in Amsterdam en Brussel.

berichten
×

Select country