Geautomatiseerde third-party patching in Datto RMM 6.5 nu wereldwijd beschikbaar

Remote Monitoring & Management-tool vermindert softwarekwetsbaarheden voor kleine bedrijven

Amsterdam, 31 januari 2019 Datto, Inc., wereldwijd toonaangevend leverancier van IT-oplossingen via Managed Service Providers (MSP’s), maakt Datto RMM 6.5 wereldwijd beschikbaar. Deze oplossing stelt MSP’s in staat om betrouwbare securityservices te bieden dankzij verbeterde remote endpoint-patchmanagementfuncties. Volgens onderzoek van het Ponemon Institute neemt het aantal endpoint-aanvallen jaar op jaar toe met twintig procent, wat bedrijven miljoenen kost. Goede endpoint-patching is daarom voor bedrijven wereldwijd de eerste verdedigingslinie om downtime te voorkomen. Datto RMM 6.5 helpt MSP’s om beter in te spelen op de beveiligingsbehoeften van de IT-omgevingen van hun klanten.

Datto RMM is onderdeel van Datto Business Management. RMM is een intuïtieve en schaalbare cloudoplossing voor Remote Monitoring & Management voor MSP’s. Hiermee kunnen MSP’s de IT-infrastructuur van kleine en middelgrote bedrijven veilig en effectief beheren met krachtige automatiseringstools, zoals netwerkmonitoring, patchmanagement en remote control. Met Datto RMM voorkomen MSP’s proactief issues en kunnen ze sneller reageren, waardoor een hogere servicekwaliteit kan worden geleverd. Datto RMM beschermt miljoenen endpoints wereldwijd. Sinds de initiële lancering van Datto RMM 6.5 zijn met de oplossing meer dan 500.000 potentiële kwetsbaarheden gepatcht en geüpdatet.

“Datto RMM is ontwikkeld om MSP’s te helpen efficiëntere en betrouwbaardere diensten te bieden”, zegt Ian van Reenen, vicepresident Engineering, Endpoint Products van Datto. “Endpoint-security en dataprotectie spelen een steeds belangrijker rol in het beschermen tegen cyberaanvallen. Het geautomatiseerde third-party patchmanagement van Datto RMM helpt onze MSP-partners in te spelen op een van de belangrijkste kwetsbaarheden: menselijke fouten door phishinge-mails. RMM zorgt ervoor dat alle software van klanten automatisch wordt geüpdatet naar de laatste versie.”

Datto RMM 6.5 automatiseert het updaten van veelgebruikte businessapplicaties, zoals Adobe Acrobat, Oracle Java en Mozilla Firefox, volledig. Proactief softwarepatchmanagement is nu ingebouwd in Datto RMM 6.5, waardoor dit een krachtig platform is voor het veilig beheren van endpoints.

“Datto RMM 6.5 heeft mijn technici al veel uren bespaard als het gaat om het handmatig updaten van de software op onze servers”, zegt Daniel Johnson, directeur van machineLOGIC. “De belofte van Datto om vaker updates te introduceren binnen Datto RMM met belangrijke mogelijkheden, zoals geautomatiseerd patchmanagement, is precies wat wij zoeken in een technologiepartner.”

Over Datto    

Datto beschermt bedrijfsgegevens en biedt tienduizenden snelgroeiende bedrijven over de gehele wereld een veilige verbinding. Datto’s Total Data Protection-oplossingen zorgen voor probleemloze toegang tot bedrijfsgegevens op locatie, onderweg en in de cloud. Door de bundeling met Autotask zijn ook businesssoftware en endpoint management geïntegreerd.Wereldwijd vertrouwen duizenden IT-dienstverleners op Datto’s combinatie van toonaangevende technologie en toegewijde dienstverlening, die er samen voor zorgen dat bedrijven ‘always on’ zijn. Het hoofdkantoor van Datto wereldwijd staat in Norwalk, Connecticut (VS). Het Europese hoofdkantoor staat in Reading, Engeland. Andere vestigingen bevinden zich in Rochester, Boston, Portland, Toronto, Londen, Singapore, Sydney, Frankfurt en Amsterdam. Bezoek https://www.datto.com/ voor meer informatie. 

Voor meer informatie

Progress Communications

Inger Hund & Tessa Bron

Tel.: +31 (0)20-3631152

Over Progress Communications Nederland

Wij zijn een Benelux PR-bureau voor B2B- en B2C-bedrijven in de ICT en consumentenelektronica.

Onze PR-consultants blijven allemaal langer op kantoor voor de webcast van Windows 10 of een koerier die nog een mooie robotstofzuiger komt afleveren. We houden ervan om onze klanten te positioneren als thought leaders in hun segment en we zijn te vinden op beurzen als Infosecurity, Mobile World Congress (MWC), International Broadcasting Convention (IBC), Integrated Systems Europe (ISE), IFA enCeBIt. Als techliefhebbers genieten we van mooie wearables, slimme thermostaten en innovaties.

Bovenal worden we blij van een uitstekende score voor onze klant in de media. Wij geloven dat dit alleen te bereiken is door een goede samenwerking. Samen met onze klant vormen we een team. Samen achterhalen en bepalen we de doelgroepen. Om vervolgens de boodschappen te definiëren, deze boodschappen consistent te verwerken in de storytelling en de juiste media te selecteren. Van eigen platformen (owned media) en betaalde kanalen (paid media) tot en met free publicity (earned media) – of een combinatie daarvan.

Dit zijn klussen die wij al sinds 2002 dagelijks klaren. Hierdoor weten we elke communicatieboodschap op het juiste moment via het juiste kanaal bij de juiste mensen te krijgen. Dat doen we met enthousiaste PR-consultants vanuit onze kantoren in Amsterdam en Brussel.

berichten
×

Select country