Extra goed voorbereid op de kersttrends van dit moment met mesh-WiFi!

Amsterdam, 11 december 2018 - Geef jij dit jaar graag een cadeau waar WiFi voor nodig is? Of ontvang je er wellicht het liefst zelf een? Je bent niet de enige. Maar liefst 37 procent van de Nederlanders schenkt of ontvangt deze kerst graag een cadeau dat verbonden is met WiFi. Dat blijkt uit een onderzoek uitgevoerd door Pilot in opdracht van AVM*. Een met WiFi-verbonden cadeau is onder mannen (44 procent) populairder dan onder vrouwen (dertig procent). Met name de jongste generatie ondervraagden, 18 tot 29 jaar, ontvangt het liefst een cadeau met WiFi-verbinding (57 procent), maar een dergelijk cadeau doet het ook goed onder respondenten van 30 tot 39 jaar (53 procent). De kans is dus groot dat er ook bij jou dit jaar cadeautjes onder de kerstboom liggen, waarvoor een WiFi-verbinding nodig is. Denk aan een slimme speaker, spelcomputer of videodeurbel. Of zelfs een smart-tv als de kerstman in een extra goede bui is. Om optimaal van deze kerstcadeaus te kunnen genieten, heb je wel een goed én sterk WiFi-signaal nodig. Gelukkig biedt mesh-WiFi van AVM uitkomst. 

298733 avm umfrage wlan xmas nl f51714 large 1544530228

Meer WiFi met mesh

Mesh is de oplossing voor huizen waarin WiFi niet in elke kamer beschikbaar is of op bepaalde plekken langzamer werkt. Door je netwerk uit te breiden met meerdere WiFi-apparaten, creëer je een mesh-netwerk, oftewel: één groot draadloos netwerk. Zo kun je in de kerstperiode tot in de verste hoekjes van het huis kerstfilmmarathons houden, met verre familie skypen of foute kerstnummers draaien – en natuurlijk: optimaal genieten van je mooie cadeaus.

Een mesh-netwerk creëren

Gebruik bijvoorbeeld de FRITZ!Box 7530 (adviesprijs € 149 incl. btw) als basis voor je netwerk en breid hem uit met de FRITZ!Powerline 1260E-set (adviesprijs € 169 incl. btw). Heb je thuis al een FRITZ!-router -of repeater? Zorg er dan voor dat je de nieuwste FRITZ!OS 7 hebt geïnstalleerd. Zo kun jij, zonder verder nog iets te hoeven aanschaffen, genieten van de voordelen van mesh. Op dit moment is deze update beschikbaar voor de meeste FRITZ!Box-, FRITZ!Powerline- en repeater-modellen.

Zorg er dus voor dat je goed bent voorbereid op alle WiFi-cadeaus onder je kerstboom en haal nu alvast extra goede WiFi in huis. Je broertje, vriend, echtgenoot of vader zal je dankbaar zijn!

* Dit onderzoek werd uitgevoerd in de vorm van een enquête onder 1.003 Nederlanders tussen de 18 en 69 jaar.

298734 avm weihnachten fritzbox fritzwlan repeater  6c288a original 1544530357

Over AVM

AVM biedt veelzijdige producten voor de snelle breedbandaansluiting en het intelligente thuisnetwerk. Met de FRITZ!-familie is AVM in Duitsland en Europa een toonaangevende fabrikant van breedbandeindapparaten voor DSL, kabel, LTE en glasvezel. De smarthomeproducten, die met de standaarden WiFi, DECT en Powerline werken, zorgen voor een intelligent en veilig thuisnetwerk. Met het besturingssysteem FRITZ!OS kunnen alle FRITZ!-producten eenvoudig worden bediend. Dankzij kosteloze updates krijgen alle FRITZ!-producten regelmatig nieuwe functies voor meer comfort en veiligheid. FRITZ! is in Duitsland het toonaangevende merk voor het thuisnetwerk. Het bedrijf in Berlijn, dat in 1986 werd opgericht, investeert al vanaf het begin in eigen ontwikkeling voor veilige en innovatieve producten voor de breedbandaansluiting. De communicatiespecialist behaalde in 2017 met zevenhonderd medewerkers een omzet van 490 miljoen euro. Vind meer informatie over AVM en de producten op de website nl.avm.deFacebook of bekijk het Twitter-kanaal en YouTube-kanaal.

Highres beeldmateriaal kunt u hier downloaden.

Neem voor meer informatie contact op met: 

Progress Communications

Lianne van Dijk / Tessa Graus

E: fritz@progresscommunications.nl

T: +31 (0)20 363 1152

Over Progress Communications Nederland

Wij zijn een Benelux PR-bureau voor B2B- en B2C-bedrijven in de ICT en consumentenelektronica.

Onze PR-consultants blijven allemaal langer op kantoor voor de webcast van Windows 10 of een koerier die nog een mooie robotstofzuiger komt afleveren. We houden ervan om onze klanten te positioneren als thought leaders in hun segment en we zijn te vinden op beurzen als Infosecurity, Mobile World Congress (MWC), International Broadcasting Convention (IBC), Integrated Systems Europe (ISE), IFA enCeBIt. Als techliefhebbers genieten we van mooie wearables, slimme thermostaten en innovaties.

Bovenal worden we blij van een uitstekende score voor onze klant in de media. Wij geloven dat dit alleen te bereiken is door een goede samenwerking. Samen met onze klant vormen we een team. Samen achterhalen en bepalen we de doelgroepen. Om vervolgens de boodschappen te definiëren, deze boodschappen consistent te verwerken in de storytelling en de juiste media te selecteren. Van eigen platformen (owned media) en betaalde kanalen (paid media) tot en met free publicity (earned media) – of een combinatie daarvan.

Dit zijn klussen die wij al sinds 2002 dagelijks klaren. Hierdoor weten we elke communicatieboodschap op het juiste moment via het juiste kanaal bij de juiste mensen te krijgen. Dat doen we met enthousiaste PR-consultants vanuit onze kantoren in Amsterdam en Brussel.

berichten
×

Select country