Broadband meets Mesh: FRITZ!Box 7583 voor G.fast en supervectoring, en de nieuwe Mesh-functie van FRITZ!OS 7

Amsterdam, 23 oktober 2018 – Dit jaar presenteert AVM op het Broadband World Forum (BBWF) – van 23 tot en met 25 oktober – zijn FRITZ!Box-portfolio en nieuwe Mesh-functies voor long-range WiFi en stabiele verbindingen in het thuisnetwerk. De focus ligt op de nieuwe FRITZ!Box 7583, die alle DSL-technologieën ondersteunt: van VDSL en supervectoring tot en met G.fast met 106 MHz en 212 MHz. Dankzij bonding is het bovendien mogelijk om datasnelheden te bereiken tot 600 Mbit/s of 3 Gbit/s met G.fast (212 MHz).  

Ook zet AVM het besturingssysteem FRITZ!OS 7 in de spotlight. Met de nieuwe versie integreer je extra FRITZ!Box-apparaten in het thuisnetwerk, waardoor naast WiFi ook de naadloze verbinding van Mesh beschikbaar wordt voor telefonie- en Smart Home-toepassingen. Daarnaast toont AVM de nieuwe FRITZ!Repeater 3000: de Mesh-repeater met drie radio-units, een extra groot WiFi-bereik en hoge datadoorvoer. Vervolgens highlight het bedrijf de FRITZ!Box 5490 (AON) en 5491 (GPON), die direct zijn aan te sluiten op glazvezelaansluitingen, de FRITZ!Box 6591 Cable voor DOCSIS 3.1 en de FRITZ!Box 7590 en 6890 LTE.

Naast bovenstaande highlights zijn er verschillende AVM-experts op het BBWF aanwezig om te spreken over Mesh-WiFi en glasvezel. Alle FRITZ!-highlights zijn te vinden in de Exhibition Grounds van Messe Berlin, in Hal 21a, in stand C107.

Woensdag 24 oktober

16.40 – 17.00 uur, Connected Home-ruimte: Home WiFi: The Integral Building Block, presentatie door Dr. Gerd Thiedermann, Director Product Management bij AVM.

Donderdag 25 oktober

10.40 – 11.00 uur, Three Problems to avoid in FTTH Deployments, presentatie door Eric van Uden, Country Manager Nederland en Tech Expert bij AVM.

Lees het volledige bericht hier.

Over AVM 

AVM biedt veelzijdige producten voor de snelle breedbandaansluiting en het intelligente thuisnetwerk. Met de FRITZ!-familie is AVM in Duitsland en Europa een toonaangevende fabrikant van breedbandeindapparaten voor DSL, kabel, LTE en glasvezel. De smarthomeproducten, die met de standaarden WiFi, DECT en Powerline werken, zorgen voor een intelligent en veilig thuisnetwerk. Met het besturingssysteem FRITZ!OS kunnen alle FRITZ!-producten eenvoudig worden bediend. Dankzij kosteloze updates krijgen alle FRITZ!-producten regelmatig nieuwe functies voor meer comfort en veiligheid. FRITZ! is in Duitsland het toonaangevende merk voor het thuisnetwerk. Het bedrijf in Berlijn, dat in 1986 werd opgericht, investeert al vanaf het begin in eigen ontwikkeling voor veilige en innovatieve producten voor de breedbandaansluiting. De communicatiespecialist behaalde in 2017 met zevenhonderd medewerkers een omzet van 490 miljoen euro. Vind meer informatie over AVM en de producten op de website nl.avm.de, Facebook of bekijk het Twitter-kanaal en YouTube-kanaal.

Neem voor meer informatie contact op met: 

Progress Communications Lianne van Dijk / Tessa Graus

T : +31 (0) 20 363 1152

 

 

 

Over Progress Communications Nederland

Wij zijn een Benelux PR-bureau voor B2B- en B2C-bedrijven in de ICT en consumentenelektronica.

Onze PR-consultants blijven allemaal langer op kantoor voor de webcast van Windows 10 of een koerier die nog een mooie robotstofzuiger komt afleveren. We houden ervan om onze klanten te positioneren als thought leaders in hun segment en we zijn te vinden op beurzen als Infosecurity, Mobile World Congress (MWC), International Broadcasting Convention (IBC), Integrated Systems Europe (ISE), IFA enCeBIt. Als techliefhebbers genieten we van mooie wearables, slimme thermostaten en innovaties.

Bovenal worden we blij van een uitstekende score voor onze klant in de media. Wij geloven dat dit alleen te bereiken is door een goede samenwerking. Samen met onze klant vormen we een team. Samen achterhalen en bepalen we de doelgroepen. Om vervolgens de boodschappen te definiëren, deze boodschappen consistent te verwerken in de storytelling en de juiste media te selecteren. Van eigen platformen (owned media) en betaalde kanalen (paid media) tot en met free publicity (earned media) – of een combinatie daarvan.

Dit zijn klussen die wij al sinds 2002 dagelijks klaren. Hierdoor weten we elke communicatieboodschap op het juiste moment via het juiste kanaal bij de juiste mensen te krijgen. Dat doen we met enthousiaste PR-consultants vanuit onze kantoren in Amsterdam en Brussel.

berichten
×

Select country