Datto versnelt productontwikkeling Autotask PSA met versie 2018.2

Nieuwe features bieden MSP’s mogelijkheden om toewijzing van resources en samenwerking met klanten te verbeteren

Amsterdam, 26 september 2018 – Datto, Inc., de wereldwijd toonaangevende leverancier van IT-oplossingen via managed service providers (MSP’s), introduceert de nieuwste update van Autotask PSA. Autotask PSA is de Professional Services Automation-tool van Datto, die MSP’s helpt om klantrelaties te beheren en hogekwaliteitsservice te bieden. De update biedt gebruikers betere efficiëntie dankzij een zeer configureerbare ticketing- en tijdsindelingfunctionaliteit, een herontworpen Client Portal-homepage en nieuwe opties voor inzicht in contracten.

Victor Raessen, Managing Director Benelux bij Datto: “We hebben naar onze klanten geluisterd en onze expertise en innovatiekracht ingezet om PSA 2018.2 succesvol te kunnen uitrollen. Deze release zorgt ervoor dat MSP’s nog betere service aan hun klanten kunnen bieden en daardoor ook beter kunnen samenwerken. Ik hoop dat onze klanten net zo enthousiast zijn als wij over het nieuwe ontwerp en bijbehorende functionaliteiten. Ik kijk ernaar uit om met hen hierover in gesprek te gaan, zodat we in de toekomst verder kunnen inspelen op de behoeftes van onze klanten en de snel veranderende IT-markt”.

Dit zijn de kenmerken van de nieuwe Autotask PSA 2018.2-update.

  • Begin/eindtijd van verlofaanvragen: technici kunnen verlof aanvragen voor specifieke tijdvakken, waardoor het eenvoudiger en efficiënter wordt om werk alleen te delegeren aan personeel dat beschikbaar is.
  • Aan te passen tijdsinvoer voor tickets: het tijdsinvoerscherm kan worden geconfigureerd met extra snelbewerkingsvelden, zoals Wachtrij en Vervaldatum. Dit is een uitbreiding van de configureerbare Ticket UI en zal technici helpen tijd te besparen op elk ticket waar ze extra tijd aan toe moeten voegen en vervolgens het ticket moeten doorsturen en/of wijzigen.
  • Herontworpen Client Portal-homepage: klanten hebben toegang tot de klantinterface via een nieuwe, gebruiksvriendelijke URL. Daarnaast biedt de herontworpen Client Portal-homepage betere visuele data en inzichten met een speciale weergave van openstaande servicetickets en projecten.
  • Nieuwe opties voor inzicht in contracten: MSP’s kunnen belangrijke informatie beschermen met nieuwe zichtbaarheidsopties (geen, beperkte of volledige), waardoor werknemers en klanten alleen die informatie van een contract zien, die strikt noodzakelijk is.

“We zijn blij met Datto’s beslissing om de functionaliteit en efficiëntie van PSA verder uit te breiden voor Benelux-klanten”, zegt Wayne Wilson, oprichter en eigenaar van Wanbound in Woerden. “Dankzij de updates in de klantinterface kan ons team de dienstverlening aan, en communicatie met eindgebruikers verbeteren.”

Ga voor meer informatie over Autotask PSA naar https://www.datto.com/business-management/autotask-psa

# # #

Over Datto  

Datto beschermt bedrijfsgegevens en biedt tienduizenden snelgroeiende bedrijven over de gehele wereld een veilige verbinding. Datto’s Total Data Protection-oplossingen zorgen voor probleemloze toegang tot bedrijfsgegevens op locatie, onderweg en in de cloud. Door de bundeling met Autotask zijn ook de businesssoftware en endpoint management geïntegreerd. Wereldwijd vertrouwen duizenden IT-dienstverleners op Datto’s combinatie van toonaangevende technologie en toegewijde dienstverlening, die er samen voor zorgen dat bedrijven ‘always on’ zijn. Het hoofdkantoor van Datto wereldwijd staat in Norwalk, Connecticut (VS). Het Europese hoofdkantoor staat in Reading, Engeland. Andere vestigingen bevinden zich in Rochester, Boston, Portland, Toronto, Londen, Singapore, Sydney, Frankfurt en Amsterdam. Bezoek https://www.datto.com/ voor meer informatie.  

Voor meer informatie

Progress Communications

Inger Hund & Tessa Bron

E-mail: Datto@progresscommunications.nl

Tel.: +31 (0)20 - 3631152

Over Progress Communications Nederland

Wij zijn een Benelux PR-bureau voor B2B- en B2C-bedrijven in de ICT en consumentenelektronica.

Onze PR-consultants blijven allemaal langer op kantoor voor de webcast van Windows 10 of een koerier die nog een mooie robotstofzuiger komt afleveren. We houden ervan om onze klanten te positioneren als thought leaders in hun segment en we zijn te vinden op beurzen als Infosecurity, Mobile World Congress (MWC), International Broadcasting Convention (IBC), Integrated Systems Europe (ISE), IFA enCeBIt. Als techliefhebbers genieten we van mooie wearables, slimme thermostaten en innovaties.

Bovenal worden we blij van een uitstekende score voor onze klant in de media. Wij geloven dat dit alleen te bereiken is door een goede samenwerking. Samen met onze klant vormen we een team. Samen achterhalen en bepalen we de doelgroepen. Om vervolgens de boodschappen te definiëren, deze boodschappen consistent te verwerken in de storytelling en de juiste media te selecteren. Van eigen platformen (owned media) en betaalde kanalen (paid media) tot en met free publicity (earned media) – of een combinatie daarvan.

Dit zijn klussen die wij al sinds 2002 dagelijks klaren. Hierdoor weten we elke communicatieboodschap op het juiste moment via het juiste kanaal bij de juiste mensen te krijgen. Dat doen we met enthousiaste PR-consultants vanuit onze kantoren in Amsterdam en Brussel.

berichten
×

Select country