Moneyou werkt aan internationale ambities: Moneyou Go app nu ook in Duitsland

Nieuwe campagne ‘De bank, dat ben ik’ in Nederland en Duitsland

Amsterdam, 11 september 2018 – De innovatieve online financiële dienstverlener Moneyou geeft vorm aan haar internationale ambities door de Moneyou Go app voor sparen en betalen nu ook te introduceren in Duitsland. De introductie valt samen met een nieuwe campagne die de bank tegelijkertijd in Nederland en Duitsland lanceert met als titel ‘De bank, dat ben ik’ – in Duitsland ‘Die Bank, das bin ich’. In deze onlinecampagne laat Moneyou zien dat de manier waarop je met je geld omgaat, alles zegt over wie je bent en in deze wereld wilt zijn. Belangrijk daarbij is, dat gebruikers zichzelf herkennen in hun bank. De campagne draait vanaf vandaag op onlinekanalen in Nederland en Duitsland.

289778 moneyou%20go%20app%20duitsland ad3b7b original 1536665185

De Moneyou Go app biedt in Duitsland – net als in Nederland – de mogelijkheid om eenvoudig potjes te maken voor verschillende spaar- en betaaldoelen. Bovendien kunnen gebruikers deze potjes voorzien van eigen foto’s, wat zorgt voor een persoonlijke touch. Ze bepalen verder op elk moment uit welk potje ze willen betalen. Zo houden ze makkelijk grip op hun geld. Dankzij de Moneyou Go app beschikken gebruikers tevens over een en hetzelfde rekeningnummer voor betalen en sparen, met een variabele rente van 0,30% effectief op jaarbasis (tot € 1.000.000). Moneyou is een 100%-dochteronderneming van ABN AMRO en valt onder het depositogarantiestelsel. Met Moneyou Go kunnen gebruikers veilig en betrouwbaar sparen voor al hun doelen – of dat nu een verre vakantie, de boodschappen of een nieuwe smartphone is.

“We zijn zeer trots om nu ook Duitse klanten met de Moneyou Go app te kunnen helpen om zelf grip te houden op hun geld”, zegt Liesbeth Rigter, CEO van Moneyou. “De introductie van de Moneyou Go app is voor ons een voorbeeld van hoe we onze internationale ambities waarmaken. We zijn continu bezig met het toevoegen van extra waarde voor onze klanten, ook in Duitsland. Zo is het voor onze klanten steeds eenvoudiger om zelf hun financiën te organiseren en overzicht aan te brengen.”

Meer informatie over de Moneyou Go app is te vinden op www.moneyou.nl/go.

###

Over Moneyou

Moneyou is een innovatieve online financiële dienstverlener die het klanten mogelijk maakt om zelf overal en altijd hun financiële zaken te regelen. Klanten kunnen bij Moneyou terecht voor producten en diensten met betrekking tot sparen, hypotheken, beleggen en lenen. Moneyou B.V. is een 100%-dochteronderneming van ABN AMRO Bank N.V. Moneyou is in 2001 opgericht in Nederland en is sindsdien ook actief in Duitsland, Oostenrijk en België. Voor meer informatie, zie www.moneyou.nl.

Neem voor meer informatie contact op met:

Progress Communications Marieke van Heijst

T: 06 44 35 10 00

Moneyou

Mariët Niesen

Manager brand & communications

T: 06 46 93 49 14

Over Progress Communications Nederland

Wij zijn een Benelux PR-bureau voor B2B- en B2C-bedrijven in de ICT en consumentenelektronica.

Onze PR-consultants blijven allemaal langer op kantoor voor de webcast van Windows 10 of een koerier die nog een mooie robotstofzuiger komt afleveren. We houden ervan om onze klanten te positioneren als thought leaders in hun segment en we zijn te vinden op beurzen als Infosecurity, Mobile World Congress (MWC), International Broadcasting Convention (IBC), Integrated Systems Europe (ISE), IFA enCeBIt. Als techliefhebbers genieten we van mooie wearables, slimme thermostaten en innovaties.

Bovenal worden we blij van een uitstekende score voor onze klant in de media. Wij geloven dat dit alleen te bereiken is door een goede samenwerking. Samen met onze klant vormen we een team. Samen achterhalen en bepalen we de doelgroepen. Om vervolgens de boodschappen te definiëren, deze boodschappen consistent te verwerken in de storytelling en de juiste media te selecteren. Van eigen platformen (owned media) en betaalde kanalen (paid media) tot en met free publicity (earned media) – of een combinatie daarvan.

Dit zijn klussen die wij al sinds 2002 dagelijks klaren. Hierdoor weten we elke communicatieboodschap op het juiste moment via het juiste kanaal bij de juiste mensen te krijgen. Dat doen we met enthousiaste PR-consultants vanuit onze kantoren in Amsterdam en Brussel.

berichten
×

Select country