Wim Obbens aangesteld als Board Advisor van HAL24K

284672 foto wim%20obbens e96e27 large 1531126702

Amsterdam, 9 juli 2018 Datascience-specialist HAL24K stelt Wim Obbens aan als Board Advisor. Op basis van zijn ervaring op het gebied van private equity en financiële transacties beschikt Obbens over ruime expertise om het bestuur van HAL24K te adviseren. Zo zal hij bijdragen aan strategische keuzes voor wat betreft partners, investeringen en overnames. Bovendien is zijn expertise complementair aan die van de overige adviseurs Wouter Deelman, Robert van Gasteren en Gerrit Schipper.

Op dit moment is Obbens Director en Founder van Bio Rights B.V., een innovatieve onderneming op het gebied van ecotechnologie, die gespecialiseerd is in technologieën die afval naar groene producten omzetten, en Director van Vibrant Media, een Amerikaans technologiebedrijf dat zich specialiseert in contextuele (privacyvriendelijke) marketing. Daarvóór werkte hij als Managing Director van investeringsfonds Janivo, dat privévermogen belegt in zowel beursgenoteerde als private bedrijven en onroerend goed, en is hij Managing Director geweest van de investeringsbank van Fortis Bank. Ook is hij bestuurslid geweest bij MeesPierson en hoofd Investment Banking Nederland bij SBC Warburg. Obbens is afgestudeerd in Business Economics aan de Erasmus Universiteit Rotterdam.

Obbens: “Ik ben zeer onder de indruk van het model en platform van HAL24K en de praktische mogelijkheden die de organisatie biedt. De strategische investeringen van VINCI Energies en Royal HaskoningDHV onderstrepen de enorme potentie van HAL24K’s data-intelligentieoplossingen. Daarnaast herken ik vanuit mijn betrokkenheid bij Bio Rights de maatschappelijke visie van HAL24K rond thema’s als het klimaat, energie en CO2-uitstoot. Ik zie ernaar uit om HAL24K verder te helpen bij het creëren van een slimme en duurzame toekomst.”

“Wim is zowel ondernemer als investeerder én bankier, een unieke en zeer interessante combinatie”, zegt Jerome H. Mol, oprichter en CEO van HAL24K. “Samen met Wim heb ik al een aantal grote en baanbrekende transacties mogen doen. Daarnaast heeft Wim een groot netwerk van decision makers in de markt, waardoor hij HAL24K in contact kan brengen met potentiële partners en klanten. We zijn dan ook vereerd dat zo'n bekende en ervaren bestuurder de waarde en potentie van HAL24K’s operational intelligence solutions inziet en daar deel van uit wil maken.”

# # #

Over Hal24K

HAL24K is een Data Intelligence scale-up met vestigingen in San Francisco, Amsterdam en Londen. Het bedrijf levert operationele en voorspellende informatie aan (smart) cities, landen en organisaties.

HAL24K gebruikt geavanceerde datascience-technieken – zoals machine learning en neurale netwerken – met modelling, analyses en visualisaties via het SaaS-platform HAL24K Dimension-platform. Dit voorziet in realtime datagedreven besluitvorming in complexe en multidimensionale omgevingen, en leidt tot optimale benutting van resources, het voorkomen van disrupties en het besparen op kosten. Voor meer informatie: hal24k.com.

Voor meer informatie:

Progress Communications

Inger Hund

Tel.: +31 (0)20 363 11 52

Over Progress Communications Nederland

Wij zijn een Benelux PR-bureau voor B2B- en B2C-bedrijven in de ICT en consumentenelektronica.

Onze PR-consultants blijven allemaal langer op kantoor voor de webcast van Windows 10 of een koerier die nog een mooie robotstofzuiger komt afleveren. We houden ervan om onze klanten te positioneren als thought leaders in hun segment en we zijn te vinden op beurzen als Infosecurity, Mobile World Congress (MWC), International Broadcasting Convention (IBC), Integrated Systems Europe (ISE), IFA enCeBIt. Als techliefhebbers genieten we van mooie wearables, slimme thermostaten en innovaties.

Bovenal worden we blij van een uitstekende score voor onze klant in de media. Wij geloven dat dit alleen te bereiken is door een goede samenwerking. Samen met onze klant vormen we een team. Samen achterhalen en bepalen we de doelgroepen. Om vervolgens de boodschappen te definiëren, deze boodschappen consistent te verwerken in de storytelling en de juiste media te selecteren. Van eigen platformen (owned media) en betaalde kanalen (paid media) tot en met free publicity (earned media) – of een combinatie daarvan.

Dit zijn klussen die wij al sinds 2002 dagelijks klaren. Hierdoor weten we elke communicatieboodschap op het juiste moment via het juiste kanaal bij de juiste mensen te krijgen. Dat doen we met enthousiaste PR-consultants vanuit onze kantoren in Amsterdam en Brussel.

berichten
×

Select country