Proserve ziet gekozen koers bevestigd met uitkomsten Giarte Outsourcing Performance 2018

Rotterdam, 29 juni 2018 – IT-dienstverlener Proserve rapporteert hoge scores op het jaarlijkse Giarte Outsourcing Performance-onderzoek 2018.  Outsourcing Performance (OP) is de grootste benchmarkstudie van IT managed services in Nederland. Giarte is het onderzoeks- en adviesbureau op het vlak van IT-dienstverlening en IT-outsourcing. Het bureau legt al meer dan vijftien jaar ervaringskennis en belevingen over IT-dienstverlening in zakelijke omgevingen vast.

Proserve is in dit onderzoek als beste nieuwkomer opgenomen in de peergroup medium-sized business. De organisatie richt zich op business continuity en business transition door het ontwikkelen, implementeren en beheren van geïntegreerde business solutions.

Het bedrijf behaalde in deze editie van het onderzoek een totaal van 95 procent op de Giarte Fan Score die de mate van aanbeveling van een serviceprovider weergeeft. Daarmee staat Proserve op een gedeelde plek bovenaan in vergelijking met alle partijen die hebben meegedaan in dit onderzoek, ongeacht in welke peergoup zij waren ingedeeld.

De gemiddelde Giarte Trust Score van alle Medium Size dienstverleners is 78 punten. Op betrouwbaarheid (“De serviceprovider houdt zich aan de afspraken”) scoorde Proserve 89 punten en op bekwaamheid (“De serviceprovider beschikt over de juiste kennis en kunde voor de levering van de diensten”) 89 punten.

Op bereidheid (“De serviceprovider spant zich in om ons als klant tevreden te stellen”) behaalde Proserve 92 punten en op openheid (“De serviceprovider is transparant wanneer het aankomt op conflicten of verschillen van inzicht”) 87 punten. Het bedrijf behaalde op infrastructure management-diensten een tevredenheidsscore van 9. Het gemiddelde in de peergroup was een 8,1. Daarmee staat Proserve ook op een gedeelde eerste plaats in het Infrastructure Management-domein.

Volgens Nordi Malih, COO van de IT-Ernity Groep waarvan Proserve een van de vier grote labels is, laten de positieve uitkomsten van het Giarte-onderzoek zien dat klanten de nieuwe koers van het bedrijf omarmen en het ook de juiste koers vinden. “We zijn erg verheugd en trots met de behaalde resultaten. Onze klanten geven ons het vertrouwen dat we op de juiste weg zijn en geven ons nog meer energie om de lat voor de komende jaren weer hoger te leggen. Ons doel is om bij klanten altijd het verschil te maken, en bij te dragen aan de positieve ontwikkelingen die digitalisering in de markt kan brengen. Onderzoeken als deze helpen ons daarbij en zijn daarom zeer waardevol.”

# # #

Over het onderzoek

Sinds 2002 legt Giarte  met dit onderzoek de ervaringen van klantorganisaties en hun IT-serviceproviders vast. Aan de editie 2018 namen veertig verschillende serviceproviders deel.

Over Proserve

Proserve is de managed & IT solutions provider van de IT-Ernity Group. Proserve biedt infrastructure services, cloud services, managed platforms & applications en managed security. Proserve is gevestigd in Rotterdam en heeft datacenters in Amsterdam en Alblasserdam. Momenteel heeft Proserve meer dan 20.000 servers in beheer. Proserve. Continuity and Transition.

Over Progress Communications Nederland

Wij zijn een Benelux PR-bureau voor B2B- en B2C-bedrijven in de ICT en consumentenelektronica.

Onze PR-consultants blijven allemaal langer op kantoor voor de webcast van Windows 10 of een koerier die nog een mooie robotstofzuiger komt afleveren. We houden ervan om onze klanten te positioneren als thought leaders in hun segment en we zijn te vinden op beurzen als Infosecurity, Mobile World Congress (MWC), International Broadcasting Convention (IBC), Integrated Systems Europe (ISE), IFA enCeBIt. Als techliefhebbers genieten we van mooie wearables, slimme thermostaten en innovaties.

Bovenal worden we blij van een uitstekende score voor onze klant in de media. Wij geloven dat dit alleen te bereiken is door een goede samenwerking. Samen met onze klant vormen we een team. Samen achterhalen en bepalen we de doelgroepen. Om vervolgens de boodschappen te definiëren, deze boodschappen consistent te verwerken in de storytelling en de juiste media te selecteren. Van eigen platformen (owned media) en betaalde kanalen (paid media) tot en met free publicity (earned media) – of een combinatie daarvan.

Dit zijn klussen die wij al sinds 2002 dagelijks klaren. Hierdoor weten we elke communicatieboodschap op het juiste moment via het juiste kanaal bij de juiste mensen te krijgen. Dat doen we met enthousiaste PR-consultants vanuit onze kantoren in Amsterdam en Brussel.

berichten
×

Select country