Getronics benoemt Deborah Exell tot Global Head of Human Capital & Change

Amsterdam, 23 mei 2018 – Deborah Exell, een van de bekendste Europese transformatiemanagers, maakt voortaan deel uit van het directieteam van ICT-integrator Getronics als Global Head of Human Capital & Change. De aanstelling van Exell volgt op de benoeming van de nieuwe COO Rogier Bronsgeest eerder deze maand. Nana Baffour, CEO van de groep Getronics, werft managers die hun sporen hebben verdiend, om van Getronics de favoriete transformatiepartner te maken voor bedrijven wereldwijd.

Tijdens haar loopbaan heeft Deborah Exell gewerkt voor, en samengewerkt met gerenommeerde bedrijven, zoals American Express, McKinsey, The Coca-Cola Company, Fidelity en Deutsche Bank. Zo verkreeg ze inzicht in diverse sectoren en werkte ze samen met zeer ervaren directieteams aan een aantal complexe uitdagingen.

Exell licht toe: “Dit is een unieke kans om deel uit te maken van een directieteam dat resoluut afstand wil doen van verouderde denkpatronen en dogma’s, en een kans om het perfecte bedrijf van de 21e eeuw vorm te geven en verder te ontwikkelen. Bedrijven willen vandaag de dag agile en flexibel zijn. Getronics ontwikkelt een cultuur die dit mogelijk maakt. Ik zal er vooral voor zorgen dat Getronics structuur creëert, wereldwijd medewerkers werft, ondersteunt, opleidt en ruimte biedt voor verdere ontwikkeling. Dit gaan we realiseren via up-skilling, re-skilling en pre-skilling, zodat het bedrijf opdrachten kan binnenhalen en blijft groeien. We bieden onze klanten transformatieprojecten aan en dus moeten we de voordelen van transformatie ook laten zien door zelf een rolmodel te zijn voor het werk van de toekomst.”

“Ik heet Deborah namens het gehele team van harte welkom bij Getronics,” zegt Nana Baffour, voorzitter en CEO van de groep Getronics. “Deborah heeft 25 jaar ervaring met het herstructureren en transformeren van bekende bedrijven in diverse sectoren, van productie tot FMCG, banken en technologie. We zijn daarom verheugd dat zij haar brede kennis en ervaring gaat toepassen bij Getronics.”

Getronics werd in de Whitelane March 2018 IT Outsourcing Study als een van de beste IT-bedrijven wereldwijd genoemd op het gebied van algemene klanttevredenheid, en blinkt vooral uit door de kwaliteit van de dienstverlening, proactiviteit en flexibiliteit. Dit resultaat is voor de ICT-integrator niet alleen een aanmoediging, maar ook een bevestiging van de mensgerichte aanpak die is gebaseerd op aanpassingsvermogen, veerkracht en proactiviteit.

Over Getronics

Getronics is een wereldwijd actieve ICT-integrator met een rijke geschiedenis van meer dan 130 jaar en is grotendeels in handen van Bottega InvestCo S.à r.l. Met bijna 4.500 werknemers op 45 locaties in Europa, Azië & Oceanië, en in Zuid-Amerika via het merk Connectis, biedt Getronics kunde en expertise in Workspace, Applications, Unified Communications en Managed Cloud-diensten om met een proactief, end-to-end portfolio de digitale gebruiker te ondersteunen, in zowel de openbare als de privésector.

Getronics is het leidende lid en drijvende kracht achter de Global Workspace Alliance (GWA), een uniek model dat klanten een consistente IT-service wil bieden in honderd landen met één enkel aanspreekpunt en facturatiedienst. De GWA beheert wereldwijd tien miljoen werkomgevingen. Voor meer informatie, raadpleeg onze website http://www.getronics.com/.

Press contacts

Gilberto Caparica Neto

Getronics Tel: +34 67 629 4104

E-mail: gilberto.caparica@getronics.com

http://www.getronics.com/

Iris Vreekamp Progress Communications

Tel: +31 20 363 11 52

E-mail: getronics@progresscommunications.nl 

Over Progress Communications Nederland

Wij zijn een Benelux PR-bureau voor B2B- en B2C-bedrijven in de ICT en consumentenelektronica.

Onze PR-consultants blijven allemaal langer op kantoor voor de webcast van Windows 10 of een koerier die nog een mooie robotstofzuiger komt afleveren. We houden ervan om onze klanten te positioneren als thought leaders in hun segment en we zijn te vinden op beurzen als Infosecurity, Mobile World Congress (MWC), International Broadcasting Convention (IBC), Integrated Systems Europe (ISE), IFA enCeBIt. Als techliefhebbers genieten we van mooie wearables, slimme thermostaten en innovaties.

Bovenal worden we blij van een uitstekende score voor onze klant in de media. Wij geloven dat dit alleen te bereiken is door een goede samenwerking. Samen met onze klant vormen we een team. Samen achterhalen en bepalen we de doelgroepen. Om vervolgens de boodschappen te definiëren, deze boodschappen consistent te verwerken in de storytelling en de juiste media te selecteren. Van eigen platformen (owned media) en betaalde kanalen (paid media) tot en met free publicity (earned media) – of een combinatie daarvan.

Dit zijn klussen die wij al sinds 2002 dagelijks klaren. Hierdoor weten we elke communicatieboodschap op het juiste moment via het juiste kanaal bij de juiste mensen te krijgen. Dat doen we met enthousiaste PR-consultants vanuit onze kantoren in Amsterdam en Brussel.

berichten
×

Select country