Kaseya introduceert Kaseya One: oplossing biedt centraal inzicht en transformeert IT-workflows

Het Kaseya One-dashboard biedt gebruikers snel en eenvoudig inzicht in hun netwerk voor compleet beheer van hun IT-infrastructuur

Amsterdam, 11 mei 2018Kaseya®, leverancier van complete IT-beheeroplossingen voor Managed Service Providers (MSP’s) en IT-afdelingen, introduceert Kaseya One: een oplossing die gebruikers centraal inzicht biedt en IT-workflows transformeert. Kaseya One biedt één centrale interface en toegangspunt voor het Kaseya IT Complete-platform voor meer efficiëntie en productiviteit. Het geeft een compleet overzicht van het infrastructuurbeheer op basis van rollen, zodat gebruikers taken of potentiële issues snel en resoluut kunnen oppakken en ze maximaal inzicht hebben in de werking van hun Kaseya-implementatie. Hiermee biedt Kaseya One de IT-afdeling een nieuwe workflow. De nieuwe oplossing versterkt het Kaseya IT Complete-platform – de oplossingssuite die speciaal is ontwikkeld om MSP’s te helpen hun omzet te vergroten en hun bedrijf te helpen groeien. 

In eerste instantie biedt Kaseya One een beheerweergave in service manager/network operations center-omgevingen (NOC). De oplossing verzamelt naadloos data van alle Kaseya-oplossingen en -integraties in de omgeving van de gebruiker. Zoals remote monitoring en management-data (RMM) in VSA, BDR-data in Kaseya Unified Backup, professional services automation-data (PSA) in BMS en data van externe leveranciers, zoals IT-documentatie in IT Glue, zonder dat hiervoor extra installatie nodig is. Om toegang te krijgen tot de benodigde informatie, hoeven gebruikers dus niet langer te schakelen tussen verschillende applicaties, maar hebben ze een overzicht op basis van rollen. Dat scheelt kostbare tijd, maakt gebruikers direct productiever en maakt voor IT-teams het beheer en het monitoren van infrastructuur makkelijker.

“Bij het creëren van innovaties is ons doel altijd om de nieuwe standaard te zetten, met nieuwe producten en technologieën die het werk van onze klanten transformeren”, zegt Frank Tisellano Jr., Vice-President Product Management and Design van Kaseya. “Kaseya One is voor MSP’s een revolutionaire manier om hun IT-workflow te beheren. Het geeft iedere gebruiker een uitgebreid, gepersonaliseerd overzicht in de kritieke data die zij nodig hebben om bruikbare inzichten te vinden. Door toegang tot alle Kaseya-oplossingen te stroomlijnen, voegt Kaseya One een nieuwe laag efficiëntie en transparantie toe, die de alledaagse werkzaamheden aanzienlijk verbetert. Wat betreft de toekomst van dit product, dat ligt in handen van onze klanten. Zij geven de richting van Kaseya One vorm, zodat we een oplossing kunnen blijven bieden, die impact heeft en voldoet aan hun behoeften.”

De bruikbaarheid van de data die in het Kaseya One-dashboard wordt gevisualiseerd, is groot en kan als inspiratie dienen voor efficiëntere workflows, eenvoudiger beleidsmanagement en betere rapportages. Op afstand werken met klanten is een uitdaging waar alle MSP’s mee te maken hebben – en dan ook nog vaak met meerdere, afzonderlijke systemen. Kaseya One brengt deze allemaal samen. Gebruikers hebben zo complete controle over hun netwerk inclusief servicemanagement, servicestatus en updates hiervan, back-ups, bandbreedte van technici, ticketing en meer. Met gratis single sign-on voor alle kritieke Kaseya-applicaties zijn MSP’s er zeker van dat veilige toegang alleen wordt verleend aan diegenen, die het moeten hebben. 

Kaseya streeft ernaar een open platform te blijven. Daarom integreert Kaseya One ook producten die niet van Kaseya zijn. Zo krijgen Kaseya-klanten de meest optimale ervaring met alle producten in hun omgeving.

“Bij Kaseya merken we dat MSP’s te maken hebben met een heterogene omgeving en dat ze producten zullen blijven gebruiken van verschillende leveranciers”, zegt Fred Voccola, CEO van Kaseya. “Om onze MSP’s zo goed mogelijk te ondersteunen bij het uitbreiden van hun bedrijf en om ze zo efficiënt mogelijk te laten werken, blijven we onze aanzienlijke investeringsstrategie integreren met niet-Kaseya-producten. IT Glue is hier het eerste voorbeeld van. In de nabije toekomst zijn we van plan om ook producten van andere externe leveranciers te integreren, zoals Connectwise en Datto/Autotask. We hebben bij Kaseya immers maar één doel voor ogen: onze MSP’s helpen de beste MSP’s te zijn.”

###

Over Kaseya

Kaseya is dé leverancier van complete IT-beheeroplossingen voor Managed Service Providers en het mkb. Kaseya stelt organisaties in staat IT efficiënt te beheren en te beveiligen om zo succes te realiseren met IT-diensten. De oplossingen van Kaseya zijn beschikbaar als toonaangevende cloudoplossing en als on-premise-software. Hiermee hebben bedrijven vanuit één centraal punt controle over al hun IT, beheren ze makkelijk remote- en gedistribueerde omgevingen en automatiseren ze verschillende IT-beheertaken. De oplossingen van Kaseya beheren momenteel meer dan tien miljoen endpoints over de gehele wereld en worden ingezet door klanten in uiteenlopende sectoren, waaronder retail, productie, gezondheidszorg, onderwijs, overheid, media, technologie en financiën. Kaseya heeft zijn hoofdkantoor in Dublin (Ierland), is niet-beursgenoteerd en is actief in meer dan twintig landen. Meer informatie is te vinden op www.kaseya.com

Voor meer informatie:  

Progress Communications 

Inger Hund / Tessa Bron 

Tel.: 020 - 363 11 52 

Over Progress Communications Nederland

Wij zijn een Benelux PR-bureau voor B2B- en B2C-bedrijven in de ICT en consumentenelektronica.

Onze PR-consultants blijven allemaal langer op kantoor voor de webcast van Windows 10 of een koerier die nog een mooie robotstofzuiger komt afleveren. We houden ervan om onze klanten te positioneren als thought leaders in hun segment en we zijn te vinden op beurzen als Infosecurity, Mobile World Congress (MWC), International Broadcasting Convention (IBC), Integrated Systems Europe (ISE), IFA enCeBIt. Als techliefhebbers genieten we van mooie wearables, slimme thermostaten en innovaties.

Bovenal worden we blij van een uitstekende score voor onze klant in de media. Wij geloven dat dit alleen te bereiken is door een goede samenwerking. Samen met onze klant vormen we een team. Samen achterhalen en bepalen we de doelgroepen. Om vervolgens de boodschappen te definiëren, deze boodschappen consistent te verwerken in de storytelling en de juiste media te selecteren. Van eigen platformen (owned media) en betaalde kanalen (paid media) tot en met free publicity (earned media) – of een combinatie daarvan.

Dit zijn klussen die wij al sinds 2002 dagelijks klaren. Hierdoor weten we elke communicatieboodschap op het juiste moment via het juiste kanaal bij de juiste mensen te krijgen. Dat doen we met enthousiaste PR-consultants vanuit onze kantoren in Amsterdam en Brussel.

berichten
×

Select country