Fujitsu kiest Box voor betere samenwerking op haar wereldwijde interne communicatieplatform

Box biedt cloud content management voor de moderne digitale werkomgeving van Fujitsu

Amsterdam, 9 mei 2018 - Box, Inc. (NYSE: Box), een toonaangevend bedrijf in cloud content management, kondigt vandaag aan dat Fujitsu op Box is overgegaan. Met het gebruik van Box als content samenwerkingsoplossing op  het wereldwijde communicatieplatform van Fujitsu, wordt de samenwerking tussen interne teams, klanten en leveranciers verbeterd. In Japan maken al 80.000 werknemers gebruik van Box en sinds december 2017 wordt Box ook geleidelijk door het personeel op andere wereldwijde locaties gebruikt.

Fujitsu bevordert interne communicatie met behulp van de nieuwste technologie, waardoor het werknemers in staat stelt om vanaf elke plek en op elk willekeurig apparaat en tijdstip te kunnen werken. Fujitsu zet Box in om de samenwerking tussen interne teams en klanten te verbeteren en om content veilig met derden te delen.

Het wereldwijde communicatieplatform van Fujitsu gebruikt Microsoft Office 365 voor het communiceren van bedrijfsinformatie en voor kennisdeling. Box biedt een integratie met Microsoft Office 365 om zo het cloud content management van Fujitsu in een veilige omgeving mogelijk te maken en de samenwerking te verbeteren.

Fujitsu gebruikt Box voor:

  • Een veilige digitale werkomgeving waarin werknemers overal, vanaf elk apparaat en op elk tijdstip kunnen werken volgens internationale beveiligingsnormen, waaronder SAE 16 Type II, ISO27001/27018 en FedRAMP;
  • De ontwikkeling van een wereldwijd platform waarop content wordt gecentraliseerd en internationale projecten efficiënter door werknemers en derden, zoals klanten en leveranciers, kunnen worden uitgevoerd;
  • Het vervangen van e-mailbijlagen door gedeelde links van Box om informatie consistent en veilig te houden;
  • Het opzetten van effectievere vergaderingen door bijvoorbeeld live te notuleren in Box Notes, de notitie-oplossing van Box.

“Wij hebben voor Box gekozen om de samenwerking tussen werknemers, zusterorganisaties, klanten en partners te bevorderen in een snel veranderende communicatie- en bedrijfsomgeving.”, zegt Masayoshi Matsumoto, Executive CIO bij Fujitsu. “Bij Fujitsu werken we aan een volledige implementatie van Box en hebben we als doel om Box wereldwijd te implementeren voor het samenwerken aan content, zowel intern als extern.”

“Fujitsu is een toonaangevend technologiebedrijf en een van 's werelds grootste serviceproviders.”, zegt Katsunori Furuichi, President en Managing Director bij K.K. Box Japan.Door voor Box te kiezen, helpt Fujitsu haar teams slimmer en productiever te werken. We zijn enorm verheugd dat Fujitsu Box heeft gekozen als oplossing voor haar cloud content management, om hiermee een volledige digitale werkomgeving te creëren.”

Box-evenementen

Over Box

Box (NYSE: BOX) is het bedrijf voor cloud content management dat de werkwijze van bedrijven verandert door mensen, informatie en applicaties veilig met elkaar te verbinden. Box is in 2005 opgericht en ondersteunt wereldwijd meer dan 82.000 bedrijven, waaronder AstraZeneca, General Electric, P&G en The GAP. Box heeft haar hoofdkantoor in Redwood City, Californië, en vestigingen in de Verenigde Staten, Europa en Azië. Meer informatie over Box vindt u op www.box.com

Voor meer informatie

Progress Communications

Corinna Peekel / Tessa Bron

Tel.: +31 (0)20 363 11 52

Over Progress Communications Nederland

Wij zijn een Benelux PR-bureau voor B2B- en B2C-bedrijven in de ICT en consumentenelektronica.

Onze PR-consultants blijven allemaal langer op kantoor voor de webcast van Windows 10 of een koerier die nog een mooie robotstofzuiger komt afleveren. We houden ervan om onze klanten te positioneren als thought leaders in hun segment en we zijn te vinden op beurzen als Infosecurity, Mobile World Congress (MWC), International Broadcasting Convention (IBC), Integrated Systems Europe (ISE), IFA enCeBIt. Als techliefhebbers genieten we van mooie wearables, slimme thermostaten en innovaties.

Bovenal worden we blij van een uitstekende score voor onze klant in de media. Wij geloven dat dit alleen te bereiken is door een goede samenwerking. Samen met onze klant vormen we een team. Samen achterhalen en bepalen we de doelgroepen. Om vervolgens de boodschappen te definiëren, deze boodschappen consistent te verwerken in de storytelling en de juiste media te selecteren. Van eigen platformen (owned media) en betaalde kanalen (paid media) tot en met free publicity (earned media) – of een combinatie daarvan.

Dit zijn klussen die wij al sinds 2002 dagelijks klaren. Hierdoor weten we elke communicatieboodschap op het juiste moment via het juiste kanaal bij de juiste mensen te krijgen. Dat doen we met enthousiaste PR-consultants vanuit onze kantoren in Amsterdam en Brussel.

berichten
×

Select country