Kaseya maakt met RMM 2.0 een grote sprong in endpoint- en netwerkbeheer

RMM-oplossing VSA van Kaseya combineert endpoint- en netwerkbeheer, crowdsourced automatisering en dynamische documentatie voor het ophalen en vastleggen van bestanden om de productiviteit en efficiëntie van technici te verhogen

Amsterdam, 8 mei 2018Kaseya®, leverancier van complete IT-beheeroplossingen voor Managed Service Providers (MSP’s) en middelgrote bedrijven, introduceert VSA by Kaseya. Dit product vertegenwoordigt de ’next-generation’ software voor remote monitoring en management (RMM). Met deze aankondiging presenteert Kaseya de eerste en enige RMM-oplossing die zowel endpoint- als netwerkbeheer verenigt, IT-documentatie integreert en IT-automatiseringsmogelijkheden uitbreidt door middel van crowdsourced automatisering. Verder kunnen MSP's en interne IT-organisaties met VSA hun volledige IT-infrastructuur effectiever beheren – van het endpoint tot het netwerk – via één platform.

"Organisaties zijn in toenemende mate afhankelijk van bedrijfstoepassingen waarvan de endpoints en netwerken bedrijfskritisch zijn", zegt Fred Voccola, CEO van Kaseya. "Een beschikbaarheid van minder dan honderd procent wordt niet meer geaccepteerd. De huidige MSP’s staan daarom onder steeds hogere druk om uitstekend beheer te bieden in de gehele IT-omgeving, inclusief de werkplekken, servers, mobiele devices en netwerkinfrastructuur. Deze vraag leidt tot een zware belasting van de service delivery-modellen, wat een verhoging van de productiviteit en efficiëntie van technici noodzakelijk maakt. Dit kan alleen worden bereikt door uitgebreide automatiseringsmogelijkheden en toegang tot geautomatiseerde IT-documentatie."

VSA is ontworpen om endpoint- en netwerkbeheer te combineren in één oplossing. Het omvat de Kaseya Automation Exchange – het enige in-product, crowdsourced automatiseringsplatform dat op exponentiële schaal aan automatiseringsbehoeften voldoet - en AssetIQTM, aangedreven door IT Glue – de enige directe, dynamische IT-zelfdocumentatie-engine ter wereld.

"Verstoring, verandering en innovatie van de markt maken allemaal deel uit van de Kaseya-belofte aan onze klanten om hen te helpen succesvol te zijn", aldus Voccola. "We hebben VSA vanaf de basis opgebouwd tot een oplossing die een uniforme, samenwerkende en schaalbare IT-infrastructuurbeheerervaring biedt. Door aan de onderliggende architectuur van VSA te sleutelen, probeerden we een verschuiving te creëren op het gebied van monitoring en beheer op afstand. Als gevolg daarvan hebben we een grote sprong gemaakt met RMM 2.0."

De belangrijkste functies van RMM 2.0.

Uitgebreid en uniform endpoint- en netwerkbeheer

  • De architectuur van VSA biedt technici één interface om zowel traditionele endpoints als netwerkinfrastructuren te beheren en te monitoren. Dankzij de uitgebreide toegang van VSA tot endpoint- en infrastructuurdata kunnen technici zorgen voor automatisch herstel of herstel op afstand. Ook is het mogelijk om de endpoint- en netwerkgebeurtenissen te correleren om snel de oorzaak van problemen te achterhalen.
  • Een gecombineerde endpoint- en netwerkbeheeroplossing verlaagt de kosten van het apart licentiëren van afzonderlijke oplossingen en vermindert de bijbehorende problemen rondom het beheren van relaties met meerdere leveranciers.
Collaborative Automation Exchange
  • Het in-product, crowdsourced automatiseringsplatform voorziet Kasaya-gebruikers van een continu groeiende bibliotheek van in-productautomatisering. Dagelijks delen meer dan 100.000 Kaseya-gebruikers nieuwe automatiseringsmogelijkheden
  • Crowdsourced automatisering helpt MSP's en interne IT-organisaties toekomstbestendiger te worden. Een wereldwijd team van peers helpt ze hierbij door voortdurend automatiseringsscripts te maken voor wat ze vandaag of morgen nodig hebben.
  • De Automation Exchange omvat een compleet scala van IT-infrastructuurbeheer vanaf het endpoint via het netwerk.

Contextuele documentatie, met dank aan AssetIQTM – mogelijk gemaakt door IT Glue

  • Technici worden voorzien van essentiële, contextuele informatie over hun IT-infrastructuur terwijl ze in VSA werken.
  • Er wordt geautomatiseerde documentatie geboden, zoals de configuratie van de back-up van items, instellingen voor het delen van bestanden en inzicht in wie de laatste wijzigingen in een bestand heeft aangebracht en waarom.
  • De Live Connect-remote control is op afstand toegankelijk.

Ga voor meer informatie over VSA en RMM 2.0 van Kaseya naar www.kaseya.com/rmm-20.

###

Over Kaseya

Kaseya is dé leverancier van complete IT-beheeroplossingen voor Managed Service Providers en het mkb. Kaseya stelt organisaties in staat IT efficiënt te beheren en te beveiligen om zo succes te realiseren met IT-diensten. De oplossingen van Kaseya zijn beschikbaar als toonaangevende cloudoplossing en als on-premise-software. Hiermee hebben bedrijven vanuit één centraal punt controle over al hun IT, beheren ze makkelijk remote- en gedistribueerde omgevingen en automatiseren ze verschillende IT-beheertaken. De oplossingen van Kaseya beheren momenteel meer dan tien miljoen endpoints over de gehele wereld en worden ingezet door klanten in uiteenlopende sectoren, waaronder retail, productie, gezondheidszorg, onderwijs, overheid, media, technologie en financiën. Kaseya heeft zijn hoofdkantoor in Dublin (Ierland), is niet-beursgenoteerd en is actief in meer dan twintig landen. Meer informatie is te vinden op www.kaseya.com

Voor meer informatie:  

Progress Communications 

Inger Hund / Tessa Bron 

Tel.: 020 - 363 11 52 

Over Progress Communications Nederland

Wij zijn een Benelux PR-bureau voor B2B- en B2C-bedrijven in de ICT en consumentenelektronica.

Onze PR-consultants blijven allemaal langer op kantoor voor de webcast van Windows 10 of een koerier die nog een mooie robotstofzuiger komt afleveren. We houden ervan om onze klanten te positioneren als thought leaders in hun segment en we zijn te vinden op beurzen als Infosecurity, Mobile World Congress (MWC), International Broadcasting Convention (IBC), Integrated Systems Europe (ISE), IFA enCeBIt. Als techliefhebbers genieten we van mooie wearables, slimme thermostaten en innovaties.

Bovenal worden we blij van een uitstekende score voor onze klant in de media. Wij geloven dat dit alleen te bereiken is door een goede samenwerking. Samen met onze klant vormen we een team. Samen achterhalen en bepalen we de doelgroepen. Om vervolgens de boodschappen te definiëren, deze boodschappen consistent te verwerken in de storytelling en de juiste media te selecteren. Van eigen platformen (owned media) en betaalde kanalen (paid media) tot en met free publicity (earned media) – of een combinatie daarvan.

Dit zijn klussen die wij al sinds 2002 dagelijks klaren. Hierdoor weten we elke communicatieboodschap op het juiste moment via het juiste kanaal bij de juiste mensen te krijgen. Dat doen we met enthousiaste PR-consultants vanuit onze kantoren in Amsterdam en Brussel.

berichten
×

Select country