DMP introduceert ‘Datacenter in a Day’

Concept vereenvoudigt en versnelt uitrol van componenten in datacenter

Zeist, 7 mei 2018 – Datamanagementspecialist DMP introduceert in samenwerking met technologieleveranciers NetApp en Rubrik ‘Datacenter in a Day’. In dit nieuwe concept laten de samenwerkende partijen zien dat met het gebruik van hyper-converged infrastructure-technologie (HCI) het uitrollen van een datacenter binnen één dag mogelijk is.

Doel van het concept is om in te spelen op de toenemende behoefte van bedrijven om sneller te beschikken over datacenter-resources waarbij de beheerlast juist afneemt. NetApp voorziet daarin met de nieuwe-generatie HCI-oplossing, die de flexibiliteit biedt om meerdere workloads uit te voeren zonder dat de performance, schaal of efficiëntie teruglopen. NetApp HCI is onderdeel van het Data Fabric-platform en de eerste volledige cloudgeïntegreerde HCI-oplossing die bedrijven laat profiteren van data in on-premises-, public-cloud- en hybrid-cloudomgevingen.

Rubrik is met haar Cloud Data Management-platform pionier op het gebied van instant recovery, automated orchestration en cloud mobility voor fysieke, virtuele en cloudomgevingen. Rubrik vermindert back-upcomplexiteit met een software-converged platform ontworpen voor oneindige schaalbaarheid, waardoor applicaties zowel on-premise als in de cloud gebruikt kunnen worden. Met Rubrik kunnen hybride-cloudbedrijven makkelijk hun back-updata gebruiken voor nieuwe use cases, waaronder disaster recovery, search, test/dev en analytics.

DMP is binnen de samenwerking actief als adviseur en integrator om klanten te ondersteunen bij het omarmen van het concept. “Met dit ‘Datacenter in a Day’-concept zorgen we voor snelheid en gemak bij het beschikbaar stellen van IT-resources”, zegt Casper van Vliet van DMP. “Onze datacenterbouwblokken zijn volledig voorgeconfigureerd en kunnen met een minimale inspanning in gebruik worden genomen. In onze rol als integratiespecialist adviseren en assisteren we onze klanten, zodat zij maximaal profiteren van de nieuwe mogelijkheden die deze oplossing biedt op het gebied van automation en orchestration. Daarnaast bieden wij een compleet portfolio aan cloud- en datacenterdiensten om een hybrid-cloud IT-strategie vorm te geven.”

DMP, NetApp en Rubrik organiseren op donderdag 31 mei 2018 tussen 10.00 uur en 14.00 uur een informatiesessie over HCI-oplossingen in het Spoorwegmuseum in Utrecht. Kijk op de website voor meer informatie en mogelijkheden om u aan te melden.

### 

Over DMP

De datamanagementprofessionals van DMP zijn gespecialiseerd in het leveren van complete oplossingen voor veilig en betrouwbaar datamanagement. Met onze kennis, ervaring en certificeringen behoort de dienstverlening van DMP tot de top op het gebied van datacenter, storage, back-up en restore, business continuity en beheer in Nederland, maar inmiddels ook daarbuiten. Op een flexibele, laagdrempelige manier neemt DMP u de zorgen rondom datamanagement uit handen, zodat u zich volledig kunt richten op uw kernactiviteiten. DMP: We Store, Protect and Manage Your Data. www.dm-p.com

Voor meer informatie:

Progress Communications

Inger Hund / Corinna Peekel

020 363 11 52

Over Progress Communications Nederland

Wij zijn een Benelux PR-bureau voor B2B- en B2C-bedrijven in de ICT en consumentenelektronica.

Onze PR-consultants blijven allemaal langer op kantoor voor de webcast van Windows 10 of een koerier die nog een mooie robotstofzuiger komt afleveren. We houden ervan om onze klanten te positioneren als thought leaders in hun segment en we zijn te vinden op beurzen als Infosecurity, Mobile World Congress (MWC), International Broadcasting Convention (IBC), Integrated Systems Europe (ISE), IFA enCeBIt. Als techliefhebbers genieten we van mooie wearables, slimme thermostaten en innovaties.

Bovenal worden we blij van een uitstekende score voor onze klant in de media. Wij geloven dat dit alleen te bereiken is door een goede samenwerking. Samen met onze klant vormen we een team. Samen achterhalen en bepalen we de doelgroepen. Om vervolgens de boodschappen te definiëren, deze boodschappen consistent te verwerken in de storytelling en de juiste media te selecteren. Van eigen platformen (owned media) en betaalde kanalen (paid media) tot en met free publicity (earned media) – of een combinatie daarvan.

Dit zijn klussen die wij al sinds 2002 dagelijks klaren. Hierdoor weten we elke communicatieboodschap op het juiste moment via het juiste kanaal bij de juiste mensen te krijgen. Dat doen we met enthousiaste PR-consultants vanuit onze kantoren in Amsterdam en Brussel.

berichten
×

Select country