Rogier Bronsgeest nieuwe COO Getronics

Getronics stelt Rogier Bronsgeest aan als Chief Operating Officer en Head of Global Service & Delivery in zijn ambitie om de voorkeurspartner in business transformation te worden en tegen 2020 een omzet van 1 miljard dollar te halen.

Na dertig jaar ervaring opgedaan te hebben bij enkele van de grootste namen uit de technologiesector, beschikt Bronsgeest over de benodigde internationale ervaring en praktische knowhow om Getronics voort te stuwen op zijn ‘Path Towards a New Tomorrow’.

Amsterdam/Londen (UK), 7 mei 2018 – Volgens de laatste Whitelane IT Outsourcing Study van maart 2018 is Getronics een van de sterkst presterende IT-spelers wereldwijd inzake algehele klantentevredenheid, met uitstekende scores op het vlak van de kwaliteit, proactiviteit en flexibiliteit van zijn dienstverlening. Voor de wereldwijde ICT-integrator is het niet alleen een bemoedigend resultaat, maar ook een bevestiging van zijn klantgerichte aanpak die gebaseerd is op aanpassingsvermogen, veerkracht en proactiviteit en die gericht is op het creëren van een uitzonderlijke gebruikerservaring. In zijn missie om de partner bij uitstek in business transformation te worden, versterkt Rogier Bronsgeest het Getronicsteam met onmiddellijke ingang.

Bronsgeest begon zijn carrière bij Unisys, waarna hij internationale ervaring opdeed bij Baan, IBM en Getronics. Zijn meest recente functies waren President Global Customer Services bij British Telecom, waar hij het bedrijf tot marktleider hielp uitgroeien, en Chief Customer Experience Officer bij Colt Technology Services, waar hij de onderneming begeleidde in zijn digitale transformatie, het online gebruik vergrootte en een record NPS (Net Promoter Score) in de B2B-telecombranche behaalde. Met zijn uitgebreide cv en expertise in change management, businessstrategie en IT-services is Bronsgeest dé aangewezen persoon om het nieuwe Getronics te helpen zijn ambities te vervullen.

“Ik ben erg blij om opnieuw bij Getronics te zijn na mijn eerdere passage tussen 2004 en 2009, en zie de uitdagingen die ons wachten met enthousiasme tegemoet”, zegt Bronsgeest. “Ik kijk ernaar uit verder het ingeslagen pad te bewandelen en de nieuwe visie, go-to-market en value proposition van Getronics uit te bouwen, om zo onze gebruikerservaring te verbeteren en Getronics mee te positioneren als dé go-to partner voor ondernemingen in transformatie.”

“Graag verwelkom ik Rogier opnieuw bij Getronics namens het hele team”, zegt Nana Baffour, Chairman en Group CEO van Getronics. “Ik kijk ernaar uit nauw met hem samen te werken, en heb er alle vertrouwen in dat hij over de juiste eigenschappen beschikt om onze dagelijkse werking verder te transformeren, ons personeel te motiveren en, in samenwerking met ons commerciële team, cross-selling op proactieve wijze te promoten. Hij zal ons zo helpen om onze award-winnende Getronics klantenservice en gebruikerservaring te behouden én te verbeteren.”

###

Over Getronics

Getronics is een wereldwijd actieve ICT-integrator met een rijke geschiedenis van meer dan 130 jaar en is grotendeels in handen van Bottega InvestCo S.à r.l. Met bijna 4.500 werknemers op 45 locaties in Europa, Azië & Oceanië, en in Zuid-Amerika via het merk Connectis, biedt Getronics kunde en expertise in Workspace, Applications, Unified Communications en Managed Clouddiensten om met een proactief, end-to-end portfolio de digitale gebruiker te ondersteunen, zowel in de openbare als privésector.

Getronics is het leidende lid en drijvende kracht achter de Global Workspace Alliance (GWA), een uniek model dat klanten een consistente IT-service wil bieden in 100 landen met één enkel aanspreekpunt en facturatiedienst. De GWA beheert wereldwijd 10 miljoen werkomgevingen. Voor meer informatie, raadpleeg onze website http://www.getronics.com/

PR contact

Progress Communications

Iris Vreekamp

Tel.: +31 (0) 20 363 11 52

Getronics

Isabelle De Weirdt

Tel.: +32 2 229 97 12

Over Progress Communications Nederland

Wij zijn een Benelux PR-bureau voor B2B- en B2C-bedrijven in de ICT en consumentenelektronica.

Onze PR-consultants blijven allemaal langer op kantoor voor de webcast van Windows 10 of een koerier die nog een mooie robotstofzuiger komt afleveren. We houden ervan om onze klanten te positioneren als thought leaders in hun segment en we zijn te vinden op beurzen als Infosecurity, Mobile World Congress (MWC), International Broadcasting Convention (IBC), Integrated Systems Europe (ISE), IFA enCeBIt. Als techliefhebbers genieten we van mooie wearables, slimme thermostaten en innovaties.

Bovenal worden we blij van een uitstekende score voor onze klant in de media. Wij geloven dat dit alleen te bereiken is door een goede samenwerking. Samen met onze klant vormen we een team. Samen achterhalen en bepalen we de doelgroepen. Om vervolgens de boodschappen te definiëren, deze boodschappen consistent te verwerken in de storytelling en de juiste media te selecteren. Van eigen platformen (owned media) en betaalde kanalen (paid media) tot en met free publicity (earned media) – of een combinatie daarvan.

Dit zijn klussen die wij al sinds 2002 dagelijks klaren. Hierdoor weten we elke communicatieboodschap op het juiste moment via het juiste kanaal bij de juiste mensen te krijgen. Dat doen we met enthousiaste PR-consultants vanuit onze kantoren in Amsterdam en Brussel.

berichten
×

Select country