Progress Communications genomineerd voor twee SABRE EMEA Awards

Amsterdam, 20 april 2018 – Progress Communications is genomineerd voor maar liefst twee prestigieuze SABRE EMEA Awards. Voor de campagne FRITZ!Box: WiFi as a Lifestyle die het PR-bureau uitvoerde voor AVM komt het in aanmerking voor een award in de categorie Consumer Marketing Existing Product. Daarnaast drong de campagne die Progress Communications opzette voor de Accenture Innovation Awards door tot de finale voor de awardcategorie Benelux. De SABRE EMEA Awards worden dit jaar in Nederland uitgereikt, op 23 mei in het Scheepvaartmuseum in Amsterdam.

WiFi as a Lifestyle

Voor AVM, wifi-expert en producent van FRITZ!-producten voor het intelligente thuisnetwerk, bedacht Progress Communications de WiFi as a Lifestyle-campagne. Het PR-bureau werkte daarvoor onder andere samen met verschillende influencers in België en Nederland, die in hun vlogs ingingen op de voordelen van de FRITZ!-routers. Door aan de hand van alledaagse situaties de mogelijkheden te tonen om het wifi-bereik te vergroten of content af te schermen voor gezinsleden, wist Progress Communications FRITZ!-producten onder een groot publiek onder de aandacht te brengen en veel interactie op social media te genereren. De samenwerking met influencers zorgde voor aandacht in zowel traditionele media als op social media, en resulteerde in een totaalbereik van 14,6 miljoen.

Accenture Innovation Awards

Om Accenture als toonaangevende en innovatieve partij te presenteren, vroeg de organisatie Progress Communications om de Accenture Innovation Awards (AIA) onder een relevant publiek onder de aandacht te brengen. Met de AIA vraagt Accenture aandacht voor de nieuwste innovaties door start-ups en scale-ups, met als doel de innovatie in Nederland te stimuleren. Dankzij datagedreven beslissingen en een focus op de meest opvallende en nieuwswaardige concepten wist Progress Communications de AIA effectief te positioneren als hét ecosysteem voor start-ups en scale-ups. De campagne leidde tot 155 publicaties met een gezamenlijk bereik van meer dan 12 miljoen.

Gezamenlijk resultaat

“Bij Progress Communications worden we bovenal blij van het boeken van resultaten voor onze klanten”, zegt Stella Jansen, managing director van Progress Communications. “Om dat te bereiken, vormen we met onze klanten echt een team. Dat die manier van samenwerken heeft geleid tot maar liefst twee SABRE EMEA Award-nominaties, is een mooie bekroning op het werk dat we samen met AVM en Accenture hebben verzet.”

Grote winnaar SABRE Awards 2017

Tijdens de SABRE Awards 2017 was Progress Communications de grote winnaar. Het bureau sleepte toen drie awards in de wacht. Daarnaast won Progress Communications vorig jaar een Global SABRE Award, voor de campagne waarin het samen met Microsoft en boyband B-Brave een prank opzette om het bewustzijn rondom online veiligheid te verhogen. Voor deze laatste case won het bureau ook een Dutch PR Award.

###

Over Progress Communications

Progress Communications is een VPRA-gecertificeerd Benelux-PR-bureau voor B2B- en B2C-bedrijven in de ICT, consumentenelektronica en fintech. Wij houden van slimme technologieën en maken de vertaalslag naar begrijpelijke en toegankelijke boodschappen. Progress Communications is onderdeel van de LVT Group, waar in totaal zo’n tachtig communicatieprofessionals werken met specialismen op het gebied van PR, contentmarketing, social media, grafische vormgeving, eventmarketing en meer.

Voor meer informatie

Progress Communications

T. +31 (0)20 363 11 52

Over Progress Communications Nederland

Wij zijn een Benelux PR-bureau voor B2B- en B2C-bedrijven in de ICT en consumentenelektronica.

Onze PR-consultants blijven allemaal langer op kantoor voor de webcast van Windows 10 of een koerier die nog een mooie robotstofzuiger komt afleveren. We houden ervan om onze klanten te positioneren als thought leaders in hun segment en we zijn te vinden op beurzen als Infosecurity, Mobile World Congress (MWC), International Broadcasting Convention (IBC), Integrated Systems Europe (ISE), IFA enCeBIt. Als techliefhebbers genieten we van mooie wearables, slimme thermostaten en innovaties.

Bovenal worden we blij van een uitstekende score voor onze klant in de media. Wij geloven dat dit alleen te bereiken is door een goede samenwerking. Samen met onze klant vormen we een team. Samen achterhalen en bepalen we de doelgroepen. Om vervolgens de boodschappen te definiëren, deze boodschappen consistent te verwerken in de storytelling en de juiste media te selecteren. Van eigen platformen (owned media) en betaalde kanalen (paid media) tot en met free publicity (earned media) – of een combinatie daarvan.

Dit zijn klussen die wij al sinds 2002 dagelijks klaren. Hierdoor weten we elke communicatieboodschap op het juiste moment via het juiste kanaal bij de juiste mensen te krijgen. Dat doen we met enthousiaste PR-consultants vanuit onze kantoren in Amsterdam en Brussel.

berichten
×

Select country