Introductie van Verizon Connect, een nieuw tijdperk voor oplossingen voor connected voertuigen

Verizon Connect combineert de drie beste softwarebedrijven voor fleetmanagement en mobiele werknemers om oplossingen te leveren voor meer veiligheid, productiviteit en efficiëntie 

UTRECHT –6 maart 2018 – Met de introductie van Verizon Connect rondt Verizon vandaag de integratie af van zijn bestaande divisie voor connected voertuigen, met de recent aangeschafte softwarebedrijven die zich richten op fleetmanagement en mobiele werknemers. Vanaf nu gaan ze verder als één gezamenlijk merk. Verizon Connect is het resultaat van meer dan 5 miljard dollar aan investeringen en biedt klanten één adres waar ze terechtkunnen voor softwareoplossingen en diensten voor connected voertuigen, die bijdragen aan meer veiligheid, productiviteit en efficiëntie.

274197 verizonconnect 653d74 large 1520324491

“Een van de zaken waar we bij Verizon Connect het meest trots op zijn, is de potentie die onze huidige en toekomstige technologieën bieden om maatschappelijk het verschil te maken”, zegt Andrés Irlando, CEO van Verizon Connect. “Zo werken we bijvoorbeeld samen met klanten om gedurende de gehele logistieke keten de zekerheid van koeling van producten te waarborgen om zo zeker te stellen dat bederfelijke waar veilig wordt afgeleverd. Ook helpen we klanten bijvoorbeeld bij het op efficiënte wijze terugdringen van hun CO2-uitstoot, het monitoren van voertuigdata voor het besparen op brandstofverbruik en door het leveren van een gamification-app die klanten helpt om hun veiligste chauffeurs te herkennen en te belonen. En dat zijn nog maar enkele voorbeelden.”

Het Verizon Connect-portfolio bevat verschillende softwareplatforms voor fleetmanagement en mobiele werknemers, geëmbeddet OEM-hardware en Hum van Verizon – een device voor connected voertuigen, dat een oplossing biedt voor een veiliger, slimmer en meer connected rijervaring voor consumenten.

Voormalige merken uit het Verizon-portfolio voor connected voertuigen, waaronder Verizon Telematics, Fleetmatics en Telogis, gaan nu allemaal verder onder de merknaam Verizon Connect.

Ga voor meer informatie over de manier waarop Verizon Connect mensen, voertuigen en apparaten zich door de wereld laat bewegen, naar verizonconnect.com.  

###

Over Verizon Connect

Verizon Connect is de gids in een wereld waarin alles met elkaar verbonden is. Wij werken aan de automatisering, optimalisatie en revolutie van de manier waarop mensen, voertuigen en andere apparaten zich door de wereld bewegen. Onze toonaangevende oplossingen zetten innovatie, automatisering en connected data voor onze klanten aan het werk, zodat zij zelf slimmer, efficiënter en meer compliant kunnen opereren. Verizon Connect heeft meer dan 3.500 betrokken werknemers in vijftien landen, die zich inzetten om ’s werelds meest toonaangevende mobiele-technologieplatform te ontwikkelen. Ga voor meer informatie naar verizonconnect.com.

Lianne van Dijk/ Tessa Bron

+31 (0)20 363 11 52

Over Progress Communications Nederland

Wij zijn een Benelux PR-bureau voor B2B- en B2C-bedrijven in de ICT en consumentenelektronica.

Onze PR-consultants blijven allemaal langer op kantoor voor de webcast van Windows 10 of een koerier die nog een mooie robotstofzuiger komt afleveren. We houden ervan om onze klanten te positioneren als thought leaders in hun segment en we zijn te vinden op beurzen als Infosecurity, Mobile World Congress (MWC), International Broadcasting Convention (IBC), Integrated Systems Europe (ISE), IFA enCeBIt. Als techliefhebbers genieten we van mooie wearables, slimme thermostaten en innovaties.

Bovenal worden we blij van een uitstekende score voor onze klant in de media. Wij geloven dat dit alleen te bereiken is door een goede samenwerking. Samen met onze klant vormen we een team. Samen achterhalen en bepalen we de doelgroepen. Om vervolgens de boodschappen te definiëren, deze boodschappen consistent te verwerken in de storytelling en de juiste media te selecteren. Van eigen platformen (owned media) en betaalde kanalen (paid media) tot en met free publicity (earned media) – of een combinatie daarvan.

Dit zijn klussen die wij al sinds 2002 dagelijks klaren. Hierdoor weten we elke communicatieboodschap op het juiste moment via het juiste kanaal bij de juiste mensen te krijgen. Dat doen we met enthousiaste PR-consultants vanuit onze kantoren in Amsterdam en Brussel.

berichten
×

Select country