Irene Veldstra benoemd tot nieuwe CEO van Getronics Benelux

Amsterdam, 22 februari 2018 – Irene Veldstra is benoemd tot CEO en Sales Director van Getronics Benelux. Veldstra bouwde in het verleden uitstekende referenties op in de wereldwijde ICT-sector via uiteenlopende commerciële functies bij multinationals in het buitenland, onder andere in België. Nu is ze vastbesloten om Getronics Benelux naar nieuwe successen te leiden.

Veldstra is geboren in Nederland, woont sinds 14 jaar in België en heeft ruim 20 jaar ervaring in commerciële functies in diverse Europese landen, in Canada en in de VS. Tijdens haar loopbaan heeft zij zich geprofileerd als strategisch denker en oplossingsgerichte motivator die in staat is om diverse complexe opdrachten tegelijk aan te pakken. In 2013 ging Veldstra aan de slag bij Getronics in een sleutelrol voor het binnenhalen van internationale projecten. Na een korte uitstap naar een andere werkgever keerde ze in 2017 naar Getronics terug. Ze werd Sales Director en interim-CEO voor de Benelux en is vanaf nu fulltime CEO en Sales Director.

273007 ireneveldstra%20hd 132d44 original 1519289206

“Het is een eer om aan het roer te staan van Getronics, een toonaangevende ICT-serviceprovider in de Benelux. Ik geloofde meteen in het nieuwe Getronics en zijn ambitie om de favoriete partner in digitale transformatie te worden”, zegt Irene Veldstra. “Het is ons doel om ondernemingen innovatieve businessoplossingen aan te bieden voor de uitdagingen die gepaard gaan met een veranderende context en werkomstandigheden. We zullen hierbij vooral focussen op de domeinen Workspace, Applications, Unified Communications, Cloud, IoT, Data & Analytics en Managed Services.”

“Ik spreek namens onze volledige management board als ik Irene met genoegen opnieuw verwelkom in de Getronics-familie. Ik kijk ernaar uit om nauw met haar samen te werken. We zijn ervan overtuigd dat zij met haar brede ervaring in zowel commerciële als leidinggevende posities op lokale en internationale schaal de juiste persoon op de juiste plek is”, zegt Nana Baffour, Chairman en Group CEO van Getronics. “Haar drive, vermogen om een langetermijnstrategie uit te werken, commercieel inzicht en inspirerende en motiverende kwaliteiten vormen een enorme troef voor Getronics. Ze zet onze positie als dé favoriete partner voor het transformeren van ondernemingen kracht bij. Dit doen we met technologie en uitzonderlijke mensen, en met een unieke focus op tevreden klanten.”

Over Getronics

Getronics is een wereldwijd actieve ICT-integrator met een rijke geschiedenis van meer dan 130 jaar en is grotendeels in handen van Bottega InvestCo S.à r.l. Met bijna 4.500 werknemers in 45 locaties in Europa, Azië & Oceanië, en in Zuid-Amerika via het merk Connectis, biedt Getronics kunde en expertise in Workspace, Applications, Unified Communications en Managed Clouddiensten om met een proactief, end-to-end portfolio de digitale gebruiker te ondersteunen, zowel in de openbare als privésector.

Getronics is het leidende lid en de drijvende kracht achter de Global Workspace Alliance (GWA), een uniek model dat klanten een consistente IT-service wil bieden in 100 landen met één enkel aanspreekpunt en één enkele facturatiedienst. De GWA beheert wereldwijd 10 miljoen werkomgevingen. Voor meer informatie, raadpleeg onze website http://www.getronics.com/.

Noot voor de redactie

PR contact

Progress Communications

Robbert Vreeburg

Tel: +31 (0)20 363 11 52

Getronics

Isabelle De Weirdt

Tel: +32 (0)2 229 97 12

Over Progress Communications Nederland

Wij zijn een Benelux PR-bureau voor B2B- en B2C-bedrijven in de ICT en consumentenelektronica.

Onze PR-consultants blijven allemaal langer op kantoor voor de webcast van Windows 10 of een koerier die nog een mooie robotstofzuiger komt afleveren. We houden ervan om onze klanten te positioneren als thought leaders in hun segment en we zijn te vinden op beurzen als Infosecurity, Mobile World Congress (MWC), International Broadcasting Convention (IBC), Integrated Systems Europe (ISE), IFA enCeBIt. Als techliefhebbers genieten we van mooie wearables, slimme thermostaten en innovaties.

Bovenal worden we blij van een uitstekende score voor onze klant in de media. Wij geloven dat dit alleen te bereiken is door een goede samenwerking. Samen met onze klant vormen we een team. Samen achterhalen en bepalen we de doelgroepen. Om vervolgens de boodschappen te definiëren, deze boodschappen consistent te verwerken in de storytelling en de juiste media te selecteren. Van eigen platformen (owned media) en betaalde kanalen (paid media) tot en met free publicity (earned media) – of een combinatie daarvan.

Dit zijn klussen die wij al sinds 2002 dagelijks klaren. Hierdoor weten we elke communicatieboodschap op het juiste moment via het juiste kanaal bij de juiste mensen te krijgen. Dat doen we met enthousiaste PR-consultants vanuit onze kantoren in Amsterdam en Brussel.

berichten
×

Select country