Moneyou Go-app biedt uniek spaar- en betaalproduct in één

Moneyou Go-app vanaf nu beschikbaar in App Store

Amsterdam, 8 februari 2018 – Moneyou Go, de app die toegang geeft tot het gecombineerde betaal- en spaarproduct van Moneyou, is vanaf nu gratis verkrijgbaar in de Apple Store. Via de nieuwe app biedt Moneyou een uniek betaal- en spaarproduct in één met het gemak van een betaalrekening en de voordelen van de Moneyou-spaarrekening. Hiermee is Moneyou de eerste die een gecombineerde betaal- en spaarrekening aanbiedt. De online financiële dienstverlener ontwikkelt het product in samenwerking met haar klanten. 

Moneyou Go is bedoeld voor de mobiele generatie en is daarom alleen als mobiele app beschikbaar. Dit betekent dat zowel klant worden als bankieren eenvoudig wordt geregeld via de app. Klanten kunnen bijvoorbeeld hun betaalpas activeren en blokkeren via hun smartphone. De nieuwe spaar- en betaalrekening is dankzij de betaalpas geschikt voor dagelijks gebruik. Tegelijkertijd zijn er overzichtelijke potjes aan te maken voor bijvoorbeeld de dagelijkse boodschappen en uitgaven, of om geld opzij te zetten voor specifieke doelen, zoals een auto, eigen bedrijf of verre reis. Op elk potje ontvangen klanten rente. Zo zijn zij niet bezig met oversluizen tussen rekeningen, maar simpelweg met het inrichten van betalingen en het realiseren van hun doelen.

Het nieuwe product wordt aangeboden in twee varianten, Go Plus voor dagelijks gebruik en Go Basic zonder betaalpas. Hierdoor is Moneyou Go uitermate geschikt voor moderne en flexibele spaarders die direct betalingen willen doen vanuit hun potjes. Tegelijkertijd wordt rente verstrekt op alle potjes tot maximaal één miljoen euro. Nieuwe klanten die zich nu aanmelden, ontvangen het uitgebreide pakket ter waarde van 35 euro gratis tot 1 januari 2019.

Cocreatie

Iedereen wordt uitgenodigd om mee te denken over de nieuwe Moneyou Go-app. Zo kunnen gebruikers de app testen en van feedback voorzien via het cocreatieplatform Moneyou Create. Op basis van deze feedback zorgen ontwikkelaars ervoor dat de app wekelijks wordt verbeterd voor wat betreft aanvullende aanpassingen en features. Voor Android-gebruikers volgt de app in maart 2018 in de Google Play Store.

Bas Boelhouwers, CCO van Moneyou: “Als online financiële dienstverlener vinden we het belangrijk om onze diensten snel te introduceren, te testen en te optimaliseren. Daarom gaan we het gesprek aan en nodigen we iedereen uit om mee te denken over onze nu nog meest minimale bank-app. Op deze manier kunnen we klanten voorzien van producten waarmee zij hun bankzaken optimaal kunnen regelen en financieel onafhankelijk worden én blijven. Zo weet je met Moneyou Go precies hoeveel je uit het dagelijkse leven kunt halen en tegelijkertijd je doelen scherp voor ogen houden. Want niets is fijner dan de vrijheid om keuzes te maken.”

Download de app via de App Store.

###

Over Moneyou

Moneyou is een innovatieve online financiële dienstverlener die het klanten mogelijk maakt om zelf overal en altijd hun financiële zaken te regelen. Klanten kunnen bij Moneyou terecht voor producten en diensten met betrekking tot sparen, hypotheken, beleggen en lenen, en sinds vandaag ook betalen. Moneyou B.V. is een 100%-dochteronderneming van ABN AMRO Bank N.V. Moneyou is in 2001 opgericht in Nederland en is sindsdien ook actief in Duitsland, Oostenrijk en België. Voor meer informatie, zie www.moneyou.nl.

Neem voor meer informatie contact op met:

Progress Communications

Allard Rustenhoven

T: 06 30 71 50 86

Over Progress Communications Nederland

Wij zijn een Benelux PR-bureau voor B2B- en B2C-bedrijven in de ICT en consumentenelektronica.

Onze PR-consultants blijven allemaal langer op kantoor voor de webcast van Windows 10 of een koerier die nog een mooie robotstofzuiger komt afleveren. We houden ervan om onze klanten te positioneren als thought leaders in hun segment en we zijn te vinden op beurzen als Infosecurity, Mobile World Congress (MWC), International Broadcasting Convention (IBC), Integrated Systems Europe (ISE), IFA enCeBIt. Als techliefhebbers genieten we van mooie wearables, slimme thermostaten en innovaties.

Bovenal worden we blij van een uitstekende score voor onze klant in de media. Wij geloven dat dit alleen te bereiken is door een goede samenwerking. Samen met onze klant vormen we een team. Samen achterhalen en bepalen we de doelgroepen. Om vervolgens de boodschappen te definiëren, deze boodschappen consistent te verwerken in de storytelling en de juiste media te selecteren. Van eigen platformen (owned media) en betaalde kanalen (paid media) tot en met free publicity (earned media) – of een combinatie daarvan.

Dit zijn klussen die wij al sinds 2002 dagelijks klaren. Hierdoor weten we elke communicatieboodschap op het juiste moment via het juiste kanaal bij de juiste mensen te krijgen. Dat doen we met enthousiaste PR-consultants vanuit onze kantoren in Amsterdam en Brussel.

berichten
×

Select country