Etihad Airways introduceert nieuw bagagebeleid

Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten (VAE), 31 januari 2018 - Etihad Airways heeft een nieuw bagagebeleid ingevoerd dat is afgestemd op de verschillende klantbehoeften binnen de internationale markten waar de luchtvaartmaatschappij actief is.

De wijzigingen zorgen voor een eenvoudigere structuur omdat de vergoeding voor alle markten, met uitzondering van de VS en Canada, nu gebaseerd is op het totale gewicht in plaats van het aantal ingecheckte stuks bagage.

Etihad Airways Executive Vice President Commercieel, Mohammad Al Bulooki, zegt: "In overeenstemming met de wereldwijde beste praktijken en markttendensen, heeft Etihad Airways een bagagebeleid ontwikkeld dat het best tegemoet komt aan de verschillende behoeften van onze gasten over de hele wereld. De overstap naar een beleid op basis van gewicht in plaats van het aantal stuks bagage vereenvoudigt ons systeem en biedt tegelijkertijd meer gemak en voordeel voor onze gasten terwijl het de reiservaring verbetert."

Met de overstap naar een op gewicht gebaseerd bagagebeleid hebben de meeste markten recht op 23 kg ingecheckte bagage op Economy Deal-tarieven, 30 kg op Economy Saver en Classic-tarieven en 35 kg op Economy Flex-tarieven. Reizigers in alle tariefcategorieën van Business Class hebben recht op 40 kg, en First Class-gasten genieten van de mogelijkheid om 50 kg bagage mee te brengen. Gasten in The Residence, het appartement aan boord van het topmodel van de Airbus A380-vloot van Etihad Airways, mogen vier stuks bagage van elk 32 kg vervoeren.

Uitzonderingen zijn van toepassing op bepaalde markten. Ga voor meer informatie naar https://www.etihad.com/en/before-you-fly/baggage-information/allowances/

Etihad Guest Silver-, Gold- en Platinum-leden ontvangen een gratis extra toegestane hoeveelheid bagage van 32 kg op Amerikaanse en Canadese routes en 20 kg voor Platinum-leden, 15 kg voor Gold-leden en 10 kg voor Silver-leden op alle andere routes.

Meer informatie over het herziene bagagebeleid vindt u op: https://www.etihad.com/en/before-you-fly/baggage-information/allowances/

Over Etihad Aviation Group

Etihad Aviation Group (EAG) is een internationale luchtvaart- en reisgroep die bestaat uit vijf divisies – Etihad Airways, de nationale luchtvaartmaatschappij van de Verenigde Arabische Emiraten, Etihad Engineering, Etihad Airport Services, Hala Group en Airline Equity Partners.

Over Etihad Airways

Vanuit thuisbasis Abu Dhabi vliegt Etihad Airways naar ruim 103 bestaande of aangekondigde bestemmingen voor passagiers- en vrachtvervoer met een vloot van 115 Airbus en Boeing vliegtuigen. Etihad Airways, de nationale luchtvaartmaatschappij van de Verenigde Arabische Emiraten is opgericht bij Koninklijk (Emiri) Besluit in Juli 2003 and vervoerde in 2017 18.6 miljoen passagiers. Voor meer informatie, bezoek www.Etihad.com/nl, volg @EtihadAirways op Twitter of Etihad Airways op Facebook.

Meer informatie:

Progress Communications

Stella Jansen

Tel: 020 363 1152

Over Progress Communications Nederland

Wij zijn een Benelux PR-bureau voor B2B- en B2C-bedrijven in de ICT en consumentenelektronica.

Onze PR-consultants blijven allemaal langer op kantoor voor de webcast van Windows 10 of een koerier die nog een mooie robotstofzuiger komt afleveren. We houden ervan om onze klanten te positioneren als thought leaders in hun segment en we zijn te vinden op beurzen als Infosecurity, Mobile World Congress (MWC), International Broadcasting Convention (IBC), Integrated Systems Europe (ISE), IFA enCeBIt. Als techliefhebbers genieten we van mooie wearables, slimme thermostaten en innovaties.

Bovenal worden we blij van een uitstekende score voor onze klant in de media. Wij geloven dat dit alleen te bereiken is door een goede samenwerking. Samen met onze klant vormen we een team. Samen achterhalen en bepalen we de doelgroepen. Om vervolgens de boodschappen te definiëren, deze boodschappen consistent te verwerken in de storytelling en de juiste media te selecteren. Van eigen platformen (owned media) en betaalde kanalen (paid media) tot en met free publicity (earned media) – of een combinatie daarvan.

Dit zijn klussen die wij al sinds 2002 dagelijks klaren. Hierdoor weten we elke communicatieboodschap op het juiste moment via het juiste kanaal bij de juiste mensen te krijgen. Dat doen we met enthousiaste PR-consultants vanuit onze kantoren in Amsterdam en Brussel.

berichten
×

Select country