NEXTBASE-dashcam bij afsluiten autoverzekering

HCC-leden ontvangen een NEXTBASE iN-CAR CAM™ 112 bovenop de collectiviteitskorting bij afsluiten nieuwe OHRA Autoverzekering   

Amsterdam, 1 februari 2018 - HCC en OHRA bieden HCC-leden die een nieuwe OHRA Autoverzekering afsluiten, een NEXTBASE iN-CAR CAM™ 112. HCC-leden ontvangen de gratis dashcam bovenop de bestaande collectiviteitskorting. De actie loopt tot en met 26 maart 2018.

Bewijsmateriaal

Het gebruik van dashcams in Nederland stijgt. Daarmee treden Nederlanders in de voetsporen van weggebruikers in landen als het Verenigd Koninkrijk, waar dashcam footage al langer wordt gebruikt als onder meer bewijsmateriaal bij verkeersongelukken. Ook is gebleken dat dashcams daar zeer geschikt zijn om asociaal rijgedrag aan te kaarten en om verzekeringsfraude te voorkomen. Door de samenwerking met OHRA en HCC heeft NEXTBASE de mogelijkheid om deze voordelen aan een breder Nederlands publiek te introduceren. 

NEXTBASE iN-CAR CAM™ 112

De NEXTBASE iN-CAR CAM™ 112 is het instapmodel voor beginnende dashcamgebruikers en heeft een waarde van 79 euro. De dashcam is zeer gebruiksvriendelijk en beschikt onder meer over een compact design en magnetische Click&Go-montage voor eenvoudige installatie in de auto. Andere nuttige features zijn de ingebouwde accu met back-up van dertig minuten in het geval van een ongeluk, en een SOS-databescherming die voorkomt dat belangrijke opnamen per ongeluk worden verwijderd. Dankzij de vele mogelijkheden die de NEXTBASE iN-CAR CAM™ 112 te bieden heeft, kan de dashcam fungeren als onafhankelijke getuige in elke verkeerssituatie.

“De populariteit van dashcams stijgt. Met name in het Verenigd Koninkrijk worden dashcams steeds vaker gebruikt als hulpmiddel voor bestuurders en verzekeraars”, zegt Richard Browning, Sales Director bij NEXTBASE. “Daar is al bewezen dat dashcams bestuurders helpen bewuster te worden van hun rijgedrag. Dankzij de unieke samenwerking met OHRA en HCC kunnen we nu ook meer Nederlandse bestuurders laten kennismaken met de voordelen die onze dashcam te bieden heeft.”

Rob Coenraads, hoofdredacteur PC-Active bij HCC: “De samenwerking tussen HCC en OHRA gaat vele jaren terug. De verzekeraar biedt HCC-leden die kiezen voor een OHRA-verzekering, al lange tijd een collectiviteitskorting van vijf procent. Onlangs besloten we NEXTBASE aan de samenwerking toe te voegen om de leden die een nieuwe autoverzekering afsluiten, een relevant en nuttig apparaat te bieden bovenop die collectiviteitskorting.”

Voorwaarden

  • De actie loopt van 26 januari tot en met 26 maart 2018 of zolang de voorraad strekt (500 in totaal). De actie geldt alleen voor autoverzekeringen die OHRA accepteert.
  • De actie geldt alleen voor nieuwe autoverzekeringen.
  • OHRA verloot vijf dashcams onder bestaande klanten.
  • Deelnemers ontvangen binnen vier weken de dashcam nadat de eerste premie door OHRA is ontvangen. De actie wordt uitgevoerd door Autovision (de distributeur van NEXTBASE in Nederland).
  • De actie geldt exclusief voor leden van HCC. 

Over OHRA

OHRA is al meer dan negentig jaar een Nederlandse verzekeraar. Met duidelijke taal, begrijpelijke producten en snelle service helpen we onze klanten om zelf verzekerings- en bankzaken te regelen. Bijvoorbeeld via Mijn OHRA of de OHRA App. We staan via internet, social media of telefoon voor onze klanten klaar.

Over HCC

HCC is al veertig jaar lang de vereniging voor iedereen die meer wil weten over het digitale leven. Hiervoor kun je terecht bij een van de vele bijeenkomsten in het land en natuurlijk ook online. HCC telt vijftigduizend leden en het verenigingsblad PC-Active is verreweg het grootste computertijdschrift van Nederland en België. De review en workshop over de NEXTBASE-dashcam 112 TM staan in PC-Active 298 van februari 2018/maart 2018. Mail voor een gratis exemplaar van PC-Active 298 naar rob.coenraads@hcc.nl.

Over NEXTBASE

NEXTBASE is opgericht in 1999 met als doel het ontwerpen en produceren van betaalbare en veilige draagbare entertainmentsystemen van hoge kwaliteit. Dankzij zijn achtergrond in veiligheid was NEXTBASE in staat als eerste zijn dashcams bij verschillende populaire Britse retailers onder te brengen. Vanuit het hoofdkantoor in West End, Surrey, biedt het bedrijf sales- en marketingondersteuning voor al zijn producten. NEXTBASE en zijn medewerkers zijn zeer gefocust op het leveren van kwaliteit – met als doel het ontwerpen van producten die zijn afgestemd op de Britse markt en gebaseerd op klantreviews en continue ontwikkeling. Daarnaast heeft NEXTBASE een Technical Support Centre in Caerphilly, Zuid-Wales. De technische medewerkers zijn opgeleid om ondersteuning te bieden voor elk NEXTBASE-product en beschikken daarnaast over uitgebreide kennis van de garantievoorwaarden. Het Technical Support Centre richt zich op reparaties, garantiegerelateerde werkzaamheden, en research & development.

 

Voor meer informatie:

Progress Communications

Allard Rustenhoven

T: 020 363 1152

Over Progress Communications Nederland

Wij zijn een Benelux PR-bureau voor B2B- en B2C-bedrijven in de ICT en consumentenelektronica.

Onze PR-consultants blijven allemaal langer op kantoor voor de webcast van Windows 10 of een koerier die nog een mooie robotstofzuiger komt afleveren. We houden ervan om onze klanten te positioneren als thought leaders in hun segment en we zijn te vinden op beurzen als Infosecurity, Mobile World Congress (MWC), International Broadcasting Convention (IBC), Integrated Systems Europe (ISE), IFA enCeBIt. Als techliefhebbers genieten we van mooie wearables, slimme thermostaten en innovaties.

Bovenal worden we blij van een uitstekende score voor onze klant in de media. Wij geloven dat dit alleen te bereiken is door een goede samenwerking. Samen met onze klant vormen we een team. Samen achterhalen en bepalen we de doelgroepen. Om vervolgens de boodschappen te definiëren, deze boodschappen consistent te verwerken in de storytelling en de juiste media te selecteren. Van eigen platformen (owned media) en betaalde kanalen (paid media) tot en met free publicity (earned media) – of een combinatie daarvan.

Dit zijn klussen die wij al sinds 2002 dagelijks klaren. Hierdoor weten we elke communicatieboodschap op het juiste moment via het juiste kanaal bij de juiste mensen te krijgen. Dat doen we met enthousiaste PR-consultants vanuit onze kantoren in Amsterdam en Brussel.

berichten
×

Select country