Sekstechbedrijf MysteryVibe introduceert Crescendo op Nederlandse markt

’s Werelds eerste vibrator die zich naar het lichaam vormt;

Innovatieve vibrator met personaliseerbare vibratiepatronen brengt eindeloos genot.

285036 mvibe%201 177005 large 1531468203

Amsterdam, 13 september 2017 – MysteryVibe, het Britse bedrijf gespecialiseerd in genotsspeeltjes, brengt verandering in de Nederlandse slaapkamers met de introductie van Crescendo: ’s werelds eerste vibrator die zich naar het lichaam vormt en talloze personaliseerbare vibratiepatronen bevat. Crescendo is de enige vibrator die je op verschillende manieren kunt buigen en naar het lichaam kunt vormen, waardoor iedereen in zijn persoonlijke genotsbehoeften kan voorzien. Bovendien is de Crescendo ontworpen met zes motortjes die elk apart van elkaar vibreren. Daardoor brengt hij intense vibraties voort, waarmee je uitgebreid kunt experimenteren. De combinatie van vibratiepatronen is eindeloos en via de MysteryVibe-app download en creëer je eenvoudig nieuwe vibratiepatronen voor een gepersonaliseerde ervaring. Elke keer opnieuw. De Crescendo van MysteryVibe laadt draadloos op en is waterdicht. Het sekstechbedrijf wil met de introductie van Crescendo het gesprek over seksspeeltjes stimuleren en de positieve bijdrage van technologie in de slaapkamer en binnen relaties in de schijnwerper zetten.

285037 mvibe%202 3ecfaf large 1531468213

Crescendo is de eerste in de serie MysteryVibe-luxeproducten ontwikkeld ter bevordering van een goed en gezond seksleven. De unieke benadering van MysteryVibe op het gebied van technologie en seksualiteit heeft als doel relaties naar een hoger niveau te tillen, gesprekken over seks te stimuleren en individuen aan te moedigen hun genot in eigen hand te nemen. Het bedrijf stond onlangs als eerste en enige bedrijf in de sekstechsector met een stand op IFA NEXT 2017. Een hoogtepunt, gezien het feit dat bedrijven in deze branche hier voorheen geen podium kregen voor het exposeren van hun producten. Eerder dit jaar sprak het bedrijf over SexTech, Data & Privacy op TNW Conference 2017.

285038 mvibe%203 852d63 large 1531468217

“Seks is een belangrijk onderdeel van het leven”, zegt Stephanie Alys, medeoprichtster en Chief Pleasure Officer van MysteryVibe. “Ieder lichaam is anders, iedereen ervaart genot op een andere manier en heeft een eigen voorkeur. We wilden een product ontwerpen, dat daar aan tegemoetkomt en het beste design met technologie daarvoor combineert, en dat voor iedereen toegankelijk is. Met Crescendo hebben we een product gecreëerd, dat echt persoonlijk is, zodat we mensen stimuleren om genot te ontdekken – op hun eigen, unieke manier.” Crescendo is in Nederland verkrijgbaar in twee kleuren bij Capi-Lux Plaza op Schiphol Plaza en bij Bol.com.

De bijbehorende app is te downloaden in de Apple App Store en Google Play. Meer informatie vind je op www.mymysteryvibe.nl. Voor meer afbeeldingen, ook in hoge resolutie, klik hier.

285039 mvibe%204 5e12b2 original 1531468220
285040 mvibe%205 9fdac6 large 1531468223

###

Over MysteryVibe

MysteryVibe is een Brits bedrijf met een focus op gezondheid en lifestyle, met als doel genot in de slaapkamer voor iedereen te bevorderen. Het bedrijf is opgericht in 2014 en is met name bekend van zijn product Crescendo: een revolutionaire, flexibele vibrator die zich naar het lichaam van de gebruiker aanpast en talloze vibratiepatronen biedt voor een persoonlijke genotservaring. Het doel van MysteryVibe is het bestaande taboe op seks en genot te doorbreken, en het gesprek over de rol van technologie in de slaapkamer en binnen relaties te stimuleren. Meer informatie vind je op www.mysteryvibe.com.

Voor meer info

Progress Communications

Corinna Peekel

Tel.: 020 363 11 52 

 

Over Progress Communications Nederland

Wij zijn een Benelux PR-bureau voor B2B- en B2C-bedrijven in de ICT en consumentenelektronica.

Onze PR-consultants blijven allemaal langer op kantoor voor de webcast van Windows 10 of een koerier die nog een mooie robotstofzuiger komt afleveren. We houden ervan om onze klanten te positioneren als thought leaders in hun segment en we zijn te vinden op beurzen als Infosecurity, Mobile World Congress (MWC), International Broadcasting Convention (IBC), Integrated Systems Europe (ISE), IFA enCeBIt. Als techliefhebbers genieten we van mooie wearables, slimme thermostaten en innovaties.

Bovenal worden we blij van een uitstekende score voor onze klant in de media. Wij geloven dat dit alleen te bereiken is door een goede samenwerking. Samen met onze klant vormen we een team. Samen achterhalen en bepalen we de doelgroepen. Om vervolgens de boodschappen te definiëren, deze boodschappen consistent te verwerken in de storytelling en de juiste media te selecteren. Van eigen platformen (owned media) en betaalde kanalen (paid media) tot en met free publicity (earned media) – of een combinatie daarvan.

Dit zijn klussen die wij al sinds 2002 dagelijks klaren. Hierdoor weten we elke communicatieboodschap op het juiste moment via het juiste kanaal bij de juiste mensen te krijgen. Dat doen we met enthousiaste PR-consultants vanuit onze kantoren in Amsterdam en Brussel.

berichten
×

Select country