Sekstechbedrijf MysteryVibe doorbreekt grenzen met stand op IFA NEXT 2017

MysteryVibe introduceert op IFA zijn bekroonde product Crescendo voor mainstreamretail

Amsterdam, 22 augustus 2017MysteryVibe, het Britse bedrijf gespecialiseerd in genotsspeeltjes, is het eerste en enige bedrijf uit de sekstechsector met een stand op IFA NEXT 2017. Een mijlpaal, want bedrijven in deze branche werden tot op heden niet toegelaten voor het exposeren van hun producten. MysteryVibe is te vinden op IFA NEXT 2017 in stand 145 in hal 26.

Tijdens het zesdaagse evenement in Berlijn toont MysteryVibe zijn revolutionaire flexibele vibrator: Crescendo. Het ergonomisch ontworpen seksspeeltje is flexibel naar het lichaam van de gebruiker te vormen. Met de bijbehorende app zijn talloze vibratiepatronen te downloaden voor een gepersonaliseerde genotservaring.

Met de aanwezigheid op IFA NEXT 2017 en door Crescendo daar te introduceren voor mainstreamretail, hoopt MysteryVibe het bestaande taboe op seksspeeltjes te doorbreken en het gesprek over de rol van technologie in de slaapkamer en binnen relaties te stimuleren. In de huidige maatschappij die wordt beheerst door technologie, hebben veel mensen moeite met het schakelen tussen hun drukke alledaagse leven en hun seksleven. MysteryVibe wil deze trend omkeren door technologie in te zetten voor een zeer persoonlijke en meeslepende ervaring.

“Seks en genot zijn een natuurlijk onderdeel van ieders leven en zouden wat ons betreft dan ook veel meer mainstream mogen zijn”, zegt Stephanie Alys, medeoprichtster en Chief Pleasure Officer bij MysteryVibe. “Onze deelname aan IFA NEXT 2017 is een goede eerste stap in het realiseren hiervan. We zijn dan ook erg verheugd dat IFA de revolutie omarmt, die momenteel in de sekstechbranche plaatsvindt.” Crescendo is ook te zien als onderdeel van het Future Haus: een conceptstore van een aantal internationale start-ups die zich bezighouden met fysieke en connected producten. 

Crescendo is de eerste uit een serie luxeproducten die MysteryVibe ontwikkelt ter bevordering van een goed en gezond seksleven, en is momenteel verkrijgbaar bij Capi-Lux Plaza op Schiphol Plaza en bij Bol.com.

Mocht u interesse hebben om tijdens IFA NEXT 2017 met een van de woordvoerders te spreken, dan kunt u dat melden via onderstaande contactgegevens.

###

Over MysteryVibe

MysteryVibe is een Brits bedrijf met een focus op gezondheid en lifestyle, met als doel genot in de slaapkamer voor iedereen te bevorderen. Het bedrijf is opgericht in 2014 en is met name bekend van zijn product Crescendo: een revolutionaire, flexibele vibrator die zich naar het lichaam van de gebruiker aanpast en talloze vibratiepatronen biedt voor een persoonlijke genotservaring. Het doel van MysteryVibe is het bestaande taboe op seks en genot te doorbreken, en het gesprek over de rol van technologie in de slaapkamer en binnen relaties te stimuleren.

Voor meer info

Progress Communications

Corinna Peekel

Tel.: 020 363 11 52

Over Progress Communications Nederland

Wij zijn een Benelux PR-bureau voor B2B- en B2C-bedrijven in de ICT en consumentenelektronica.

Onze PR-consultants blijven allemaal langer op kantoor voor de webcast van Windows 10 of een koerier die nog een mooie robotstofzuiger komt afleveren. We houden ervan om onze klanten te positioneren als thought leaders in hun segment en we zijn te vinden op beurzen als Infosecurity, Mobile World Congress (MWC), International Broadcasting Convention (IBC), Integrated Systems Europe (ISE), IFA enCeBIt. Als techliefhebbers genieten we van mooie wearables, slimme thermostaten en innovaties.

Bovenal worden we blij van een uitstekende score voor onze klant in de media. Wij geloven dat dit alleen te bereiken is door een goede samenwerking. Samen met onze klant vormen we een team. Samen achterhalen en bepalen we de doelgroepen. Om vervolgens de boodschappen te definiëren, deze boodschappen consistent te verwerken in de storytelling en de juiste media te selecteren. Van eigen platformen (owned media) en betaalde kanalen (paid media) tot en met free publicity (earned media) – of een combinatie daarvan.

Dit zijn klussen die wij al sinds 2002 dagelijks klaren. Hierdoor weten we elke communicatieboodschap op het juiste moment via het juiste kanaal bij de juiste mensen te krijgen. Dat doen we met enthousiaste PR-consultants vanuit onze kantoren in Amsterdam en Brussel.

berichten
×

Select country