Klaverblad Verzekeringen kiest DMP voor vernieuwing van datamanagementplatform

Nieuwe aanpak combineert on-premise-oplossing met Data Management-as-a-Service voor hogere beschikbaarheid en betere veiligheid van data

Zeist/Zoetermeer, 14 augustus 2017 – Klaverblad Verzekeringen kiest na een marktoriëntatie voor DMP als leverancier van een nieuw datamanagementplatform. DMP bouwt voor de verzekeraar een nieuw on-premise-platform op basis van NetApp- en Commvault-technologie.

De verzekeraar startte met de marktoriëntatie, omdat de bestaande storage- en back-upomgeving aan vervanging toe was. “Ons bestaande platform voldeed niet meer goed aan de eisen die we nu stellen aan databeschikbaarheid, databeveiliging en het toewijzen van data aan bepaalde storage”, zegt Donald Lubbers, afdelingshoofd Systeembeheer bij Klaverblad. “De eisen op het gebied van compliancy worden voor financiële dienstverleners steeds strenger, en ook databeveiliging wordt steeds belangrijker. Denk alleen al aan de recente ransomware-aanvallen.”

Klaverblad stelde een open pakket van eisen op en vroeg een aantal leveranciers hun visie te geven over de toekomst van datamanagement bij het bedrijf. Klaverblad koos na een selectietraject voor het plan van DMP. De partijen tekenden een overeenkomst voor de komende vijf jaar. Klaverblad vervangt samen met DMP de bestaande storage- en back-upomgeving met een bewezen combinatie van NetApp- en Commvault-technologie.

“Het plan van DMP sprak ons het meest aan, omdat zij op basis van ons pakket van eisen het best begrepen wat wij zochten en aangaven ons op een consistente manier door het proces heen te zullen begeleiden”, zegt Lubbers. “Daarnaast beschikt DMP over veel kennis en expertise op het gebied van datamanagement. Hun presentatie en voorgestelde oplossing gaven ons het vertrouwen dat DMP ons kan helpen onze dienstverlening naar een hoger niveau te tillen.”

“Met deze nieuwe omgeving zijn we beter in staat om in te spelen op de actuele verplichtingen, eisen en behoeften rond data”, aldus Lubbers. “Storage is flexibel toe te wijzen aan verschillende typen toepassingen en data is sneller en beter beschikbaar. We zijn veel beter beschermd tegen calamiteiten en zijn heel snel weer operationeel. Ook zijn we minder tijd kwijt aan beheer.”

“Wij kijken uit naar de samenwerking met Klaverblad. Klaverblad gaf heel concreet aan waar het bedrijf naar op zoek was voor zijn datamanagement, zonder direct te kiezen voor bepaalde merken of technologieën”, zegt Ian Koch van DMP. “Deze open aanpak bood ons de mogelijkheid om een optimale best-of-breed oplossing samen te stellen, waarmee Klaverblad zijn datamanagement naar een hoger plan kan brengen.”

# # #

Over DMP

DataManagement Professionals B.V. (DMP) is, zoals de naam al aangeeft, een hoogwaardig kennisbedrijf op het gebied van datamanagement met als speerpunt storageoplossingen in combinatie met de back-up- en archiveringssoftware van Commvault. DMP biedt storageoplossingen op basis van All-flash, hybride, hyper converged en Software-Defined. Daaromheen levert DMP diensten als support, consultancy en remote beheer om de combinatie van Commvault Simpana en storage optimaal te laten samenwerken in een betrouwbare storage-, back-up- en archiveringsoplossing.

We Store, Protect and Manage Your Data www.dm-p.com

Voor meer informatie:

Progress Communications

Inger Hund / Corinna Peekel

dmp@progresscommunications.nl

T. 020 363 11 52

Over Progress Communications Nederland

Wij zijn een Benelux PR-bureau voor B2B- en B2C-bedrijven in de ICT en consumentenelektronica.

Onze PR-consultants blijven allemaal langer op kantoor voor de webcast van Windows 10 of een koerier die nog een mooie robotstofzuiger komt afleveren. We houden ervan om onze klanten te positioneren als thought leaders in hun segment en we zijn te vinden op beurzen als Infosecurity, Mobile World Congress (MWC), International Broadcasting Convention (IBC), Integrated Systems Europe (ISE), IFA enCeBIt. Als techliefhebbers genieten we van mooie wearables, slimme thermostaten en innovaties.

Bovenal worden we blij van een uitstekende score voor onze klant in de media. Wij geloven dat dit alleen te bereiken is door een goede samenwerking. Samen met onze klant vormen we een team. Samen achterhalen en bepalen we de doelgroepen. Om vervolgens de boodschappen te definiëren, deze boodschappen consistent te verwerken in de storytelling en de juiste media te selecteren. Van eigen platformen (owned media) en betaalde kanalen (paid media) tot en met free publicity (earned media) – of een combinatie daarvan.

Dit zijn klussen die wij al sinds 2002 dagelijks klaren. Hierdoor weten we elke communicatieboodschap op het juiste moment via het juiste kanaal bij de juiste mensen te krijgen. Dat doen we met enthousiaste PR-consultants vanuit onze kantoren in Amsterdam en Brussel.

berichten
×

Select country