Progress Communications stelt Robbert Vreeburg aan als Senior PR-consultant

Amsterdam, 31 maart 2016 – Progress Communications, het Benelux-PR-bureau voor bedrijven in de ICT- en consumentenelektronicabranches, stelt Robbert Vreeburg (33) aan als Senior PR-consultant. Robbert wordt sparringpartner voor collega’s en klanten en zal zich voornamelijk met de B2C- PR bezighouden, onder andere voor Microsoft, AVM en Savedo.

201359 robbert 934935 original 1459520244

Robbert Vreeburg, Senior PR-consultant bij Progress Communications: “Als echte tech- en gadgetfan zit ik bij Progress Communications helemaal op mijn plek. Naast het feit dat Progress Communications onderdeel is van de dynamische en gedreven LVT-group die klanten als een one-stop-shop via verschillende disciplines bedient, spreken de energieke en betrokken teams in Amsterdam en Brussel mij enorm aan. Met mijn ervaring in het ontwikkelen van creatieve en effectieve PR-programma’s wil ik bijdragen aan de verdere ontwikkeling en groei van het bureau.” 

“Progress Communications groeit gestaag. Begin dit jaar breidden we ons consumentenelektronica- en IT-portfolio al uit met onder andere Acquia, Savedo en Criteo. Robbert is dan ook meer dan welkom en een zeer waardevolle toevoeging voor ons team”, zegt Stella Jansen, Managing Director van Progress Communications. 

Contactpersoon voor de pers 

Trevor Leslie

LVT Group

0203631152

Over Progress Communications Nederland

Wij zijn een Benelux PR-bureau voor B2B- en B2C-bedrijven in de ICT en consumentenelektronica.

Onze PR-consultants blijven allemaal langer op kantoor voor de webcast van Windows 10 of een koerier die nog een mooie robotstofzuiger komt afleveren. We houden ervan om onze klanten te positioneren als thought leaders in hun segment en we zijn te vinden op beurzen als Infosecurity, Mobile World Congress (MWC), International Broadcasting Convention (IBC), Integrated Systems Europe (ISE), IFA enCeBIt. Als techliefhebbers genieten we van mooie wearables, slimme thermostaten en innovaties.

Bovenal worden we blij van een uitstekende score voor onze klant in de media. Wij geloven dat dit alleen te bereiken is door een goede samenwerking. Samen met onze klant vormen we een team. Samen achterhalen en bepalen we de doelgroepen. Om vervolgens de boodschappen te definiëren, deze boodschappen consistent te verwerken in de storytelling en de juiste media te selecteren. Van eigen platformen (owned media) en betaalde kanalen (paid media) tot en met free publicity (earned media) – of een combinatie daarvan.

Dit zijn klussen die wij al sinds 2002 dagelijks klaren. Hierdoor weten we elke communicatieboodschap op het juiste moment via het juiste kanaal bij de juiste mensen te krijgen. Dat doen we met enthousiaste PR-consultants vanuit onze kantoren in Amsterdam en Brussel.

berichten
×

Select country